رفتن به مطلب

fns4565

Members
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره fns4565

  • درجه
    Junior Member
  • تاریخ تولد ۸۸/۰۱/۰۱
  1. fns4565

    درباره قانون جذب

    در قانون جذب عشق قسمت اول نکات کلی را در مورد استفاده قانون جذب در روابط بیان کردیم . حال به قانون جذب عشق 2 می‌رسیم . حتما قبل از خواندن این مقاله قانون جذب عشق 1 را مطالعه کنید برای روشن شدن مفهوم عشق بخشیدن به دیگران، اول باید معنای عشق نبخشیدن به دیگران را بفهمید. تلاش برای تغییر دادن طرف مقابل عشق بخشیدن نیست! تصور این‌که شما می‌دانید چه چیزی برای طرف مقابل بهرت است عشق بخشیدن نیست! تصور این‌که حق با شماست و طرف مقابل اشتباه می‌کند عشق بخشیدن نیست! بازخواست، ملامت، شکایت، غر زدن، یا ایراد گرفتن از طرف مقابل عشق بخشیدن نیست! همانطور که در دوره قانون جذب بیان شد این‌ها خلاف قانون جذب عشق است راز روابط زندگی همه چیز را به شما عرضه می‌کند تا بتوانید آنچه دوست دارید را برگزینید، و بخشی از موهبت زندگی این است که همه جور آدمی را دور و برتان قرار داده، بنابراین می‌توانید در آن آدم‌ها آنچه دوست دارید را انتخاب کنید و از آنچه دوست ندارید روی برگردانید. قرار نیست برای خصوصیاتی که در شخصی نمی‌پسندید، در خودتان عشق ایجاد کنید، بلکه کافی است بدون نشان دادن احساس خاصی از آن روی برگردانید. خیلی ساده است… در یکی از فایل‌های صوتی اشاره‌ای به این موضوع داشتم. نیازی نیست به زور بخواهید به خودتان بقبولانید که یک رفتار خاص یک شخص خوب است. اگر به طور مثال کسی در زندگی شما بدقول است نیازی نیست بگویید خوب خدا رو شکر که بدقول است قاتل نیست! نه قانون جذب عشق این را نمی‌گوید. فقط می‌گوید روی رفتار دیگه‌ای احساس بگذارید که در او دوست دارید. او بدقول است اما مهربان است؛ من به مهربانی او تمرکز می‌کنم. او بدقول است اما خوش صحبت است؛ من روی خوش صحبتی او تمرکز می‌کنم. او بدقول است اما دست و دل باز است؛ من روی دست و دل بازی او تمرکز می‌کنم. تبریک می‌گویم. شما به بهترین شکل از قانون جذب عشق استفاده کردید. روی برگرداندن در قانون جذب چیست؟ روی برگرداندن از آنچه در شخصی نمی‌پسندید بدین معناست که شما آن را جدی نمی‌گیرید. به این معناست که شما می‌دانید با قانون جذب عشق روی هر چه تمرکز کنید بیشتر از آن را دریافت می‌کنید. روی برگرداندن یعنی دنیا به شما حق انتخاب داده است. یعنی با آ‌ن‌ها بحث و جدل نکنید تا ثابت کنید اشتباه می‌کنند یا عیب‌جویی کنید یا آن‌ها را مقصر بدانید، یا بخواهید تغییرشان دهید. این‌ها در قانون جذب عشق جایی ندارند. اجازه دهید همه خودشان باشند و شما انتخاب کنید. نگاه بالاتر و البته بهتر بیاید یک مثال بزنیم تا وضعیت روشن شود. یک نفر برای پول همسر خود را طلاق داده و با یک فرد پولدار ازدواج کرده است. ( از اینجا به بعد را باید عامیانه‌تر بنویسم) ما شروع می‌کنیم به جنگیدن؛ اه، این دیگه چه آدمیه. عجب نامردیه! واقعا چطور می‌تونه اینقدر منفعت طلب باشه… حالم داره ازش بهم می‌خوره. صد رحمت به حیوون و ………… یک نفر که قانون جذب عشق را می‌داند ( از این به بعد می‌گوییم استاد) می‌گوید: چرا اینقدر بهش فکر می‌کنید؟ مگه این فرد وارد زندگی‌ات شده؟ ما: نه، ولی نگاش کن. از این نامردتر تا حالا ندیدم. هیچ بویی از انسانیت نبرده. خجالتم نمی‌کشه. همین‌ها جامعه رو خراب می‌کنن پس فردا دودش توی چشم من هم میره. استاد: دودش به چشم تو نمی‌رود اگر بهش فکر نکنی؛ کافی است به چیزهای زیبای زندگی فکر کنی. ما: نهههههه. اصلا وارد زندگی من نشه. همسر بدبختش چی؟ اون چه گناهی کرده بود؟ استاد: مگه تو می‌دونی همسرش چی می‌خواسته؟ شاید خودش می‌خواسته! شاید هم نه ولی حتما خودش اون رو به زندگیش وارد کرده. ما: مگه میشه؟ واسه چی باید بخواد؟ هیچکس چنین چیزی نمی‌خواد. استاد: درسته ولی شاید یک کسی که قانون جذب عشق رو نمی ‌دونسته اون رو اشتباه استفاده کرده …… این داستان تا انتها ادامه دارد حالا مثال ساده‌تری می‌زنم تا موضوع رو راحت درک کنیم. شما شخصیت‌ها را تطابق دهید. ما از یک نقاش می‌خواهیم که برامون یک منظره زیبا نقاشی کند. نقاش: لطفا فقط به من رنگ سبز و آبی و زرد بدهید. ما: بفرمایید تمام رنگ‌ها توی این بسته. نقاش: نههههههههههه. چرا همه رنگ‌ها رو دادید؟ مگه نگفتم فقط سه رنگ؟ ما: خوب این بسته رنگ تکمیله تا هر کس رنگی که می‌خواهد را انتخاب کنه. شما از رنگی که نمی‌خواهید استفاده نکنید. نقاش: نه! آخه این هم شد رنگگگگگگگگ؟ کی آخه از یه همچین رنگی استفاده می‌کنه؟ چرا این رو توی بسته رنگ‌ها گذاشتید؟ ما: شاید یکی از این رنگ استفاده کنه! اصلا شاید طرف نقاشی بلد نباشه و مثل شما وارد نباشه و به اشتباه فکر کنه این رنگ خوبه و ازش استفاده کنه. نقاش: نههههههههه. هیچکس از این رنگ خوشش نمیاد مگه آدم دیوونه است که از این رنگ استفاده کنه …. چقدر ما در زندگی‌مون به نقاش شباهت داریم؟ ما با دید قدیمی‌مان نگاه می‌کنیم و انتظار نتایج جدید داریم. از دید قانون جذب عشق نگاه کنیم …. “منتظر قانون جذب عشق 3 باشید”
  2. سلام جناب کریم زاده شنیدم ورژن mybb 1.6.15 اومده اگه ممکنه لینک اش رو بزارید البته این مشکلات امنیتی مای بی بی هم تمومی نداره امیدوارم تو ورژن جدید از این خبرا نباشه . مرسی
  3. fns4565

    چرا داشتن وبلاگ برای وب سایت ضروری است؟

    آیا داشتن بلاگ برای فروشگاه های اینترنتی الزامی است؟ این سوالی است که اکثر مدیران فروشگاه ها پاسخ مشخصی برای آن ندارند.منافع و مزایای وبلاگ نویسی برای یک شرکت و تجارت کوچک با محصولات کم کاملا بدیهی است اما آیا وقتی شما یک فروشگاه بزرگ اینترنتی با صدها و یا هزاران محصول تاسیس می کنید، باز هم نیازمند وبلاگ هستید؟ پر واضح است که بله، شما نیازمند آن هستید. طبق یک تحقیق، نود و نه درصد از مردم در اولین بازدید از سایت شما خریدی انجام نمی دهند. همچنین در بازاریابی یک اصل معروفی داریم تحت عنوان “اصل یا قانون 7” طبق این قانون، بسیاری از مشتریان آتی شما محصولات شما را نخواهند خرید مگر اینکه حداقل هفت بار آگهی تبلیغاتی شما را دیده باشند. بدتر از همه اینکه، مساله ای در سئو وجود دارد و آن این است که گوگل و یا سایر موتورهای جستجو که محتوای موردعلاقه (LOVE content): موضوعاتی که محتوای بیشتر و به ویژه مضمون هدفمند و بهینه دارند – برای آنها اهمیت دارد، تلاش می کنند که رتبه سایت شما را در موتور جستجوی خود بالا ببرند و به این ترتیب محصولات بیشتری را به فروش خواهید رساند. اگر شما یک فروشگاه اینترنتی ایجاد کرده اید، وبلاگ نویسی همواره می تواند به عنوان روش مناسبی برای افزایش چشمگیر ترافیک جستجو و فروش محصولات شما باشد. در اینجا پنج روش تایید شده برای استفاده از وبلاگ به عنوان هسته استراتژی SEO فروشگاه اینترنتی مطرح شده است : 1.مضمون جامعتر و طولانی مدت را منتشر کنید. زمانی که قرار است شما با رقبای قوی رقابت کنید، که معمولاً حاضرند برای یک محصول و یا صفحات دسته بندی میلیونها تومان صرف SEO کنند ممکن است که تنها راه نجات شما وبلاگ باشد. کاملاً بدیهی است که گوگل به مضامین و موضوعات اهمیت می دهد و به برخی مضامین بیشتر علاقه دارد. بنابراین موضوعات آموزنده، مفید و غنی به طور اتوماتیک شانس محصول شما را نسبت به صفحه محصول رقیب شما بالا می برد. اما اگر قصد رقابت برای کلید واژه های اساسی دارید شما بایستی از “محتوا” نیز فراتر بروید. اینجاست که شما نیازمند محتوای همیشه سبز (مداوم) جامع هستید. تحقیقات بسیاری در زمینه ی نوع محصولاتی که از لحاظ موتورهای جستجو در رتبه بندی بالایی برخوردارند صورت گرفته است و اکثر محققین در این نکته توافق دارند که محتوای سبز بالای 1000 کلمه از رتبه بندی خوبی برخوردار است. در حقیقت، serpIQ در یک تحقیق معتبر به این نتیجه رسید که برای اینکه شما بتوانید جزو 10 جایگاه برتر گوگل قرار بگیرید بایستی از محتوایی با حداقل 2000 کلمه برخوردار باشید. تبلیغ و نشر محتوای طولانی مدت و جامعتر مزایای زیادی دارد که عبارتند از: گوگل و سایر موتورهای جستجو، طبیعتاً بیشتر علاقمند به محتوای جامع و معتبر می باشند. شما به وسیله عبارات کلیدی طولانی شانس بیشتری برای ترافیک خواهید داشت. تحقیقات نشان می دهند که محتوای طولانی تر، اشتراک گذاری اجتماعی و بک لینک بیشتری را به دنبال دارد. اگر واقعاً قصد وبلاگ نویسی برای سئو سایت فروشگاه اینترنتی خود دارید بایستی در محتوای طولانی سرمایه گذاری کنید. 2.محتوای بیشتری را منتشر کنید. برای اینکه وبلاگ برای فروشگاه اینترنتی شما نتیجه خوبی داشته باشد بایستی روی تناوب و تکرار محتوای خود کار کنید. نباید فقط زمانی که حس خوبی برای نشر و تبلیغ دارید محتوا تولید کنید و یا نشر یک یا دو مقاله در هفته برای کارساز نخواهد بود. شما بایستی به طور مداوم محتوای جدیدی خلق کنید که صفحات محصولات و اقلام کلیدی شما را گسترش دهد. برای تحقق این هدف باید محتوای بیشتری انتشار دهید. جالب اینکه، آمار بدست آمده از Hubspot نشان می دهند که شرکت هایی که ماهیانه بالای 16 پست در وبلاگ می گذارند 3.5 برابر ترافیک بیشتری نسبت به شرکت هایی که کمتر از چهار پست در ماه قرار می دهند خواهند داشت. طبق آمار ، کیفیت محتوا به تنهایی کافی نیست. هم کیفیت و هم تناوب و تکرار اهمیت دارد. 3.هسته تمام پست های بلگ خود را پر از لینک های داخلی کنید. لینک سازی داخلی یکی از موثرترین تکنیک های درون صفحه ای سئو است که در عین حال دست کم گرفته شده است. بسیاری از مردم دیوانه وار بدنبال لینک از منابع خارجی هستند که گاها بسیار وقت گیر است اما پتانسیل های ارزشمند موجود در وب سایت های خود را نادیده می گیرند که می تواند قابلیت دید و بازدید پذیری سئو را برای برخی از صفحات کلیدی آنها، افزایش دهد. بعید به نظر می رسد که مردم بخواهند به صفحه محصول بازرگانی در فروشگاه الکترونیکی شما لینک شوند. اما به احتمال زیاد آنها به یک مقاله جامع و حاوی اطلاعات مفید در وبلاگ شما لینک خواهند شد. این امر به اعتبار صفحه برای پست های وبلاگ شما کمک بسزایی خواهد کرد و بدین طریق شما می توانید از طریق لینک شدن مستقیم به صفحات اصلی محصولات توسط مقاله های خود، به آن صفحات کانال بزنید. کمی ساده تر بگویم : عموما 99% افراد به صفحات محصولات شما لینک نمی دهند ولی به صفحات مقالات شما می دهند و هنگامی که شما از صفحات مقالات به صفحات محصولات خود لینک دهید، انگار آن ها را دور زده اید !! 4.در وبلاگ خود بخشی را برای لینک دادن به دیگران در نظر بگیرید. به منظور بهره بردن از رتبه بندی موتورهای جستجو، به لینک های زیادی نیاز دارید اما چقدر احتمال آن وجود دارد که مردم به صفحه محصولات در فروشگاه اینترنتی شما لینک شوند بدون اینکه از سمت شما جبران بشود؟ تقریباً بعید خواهد بود. اما چقدر احتمال دارد که به وبلاگ شما لینک شوند؟ خیلی زیاد. شما می توانید از وبلاگ به خوبی برای بالا بردن اعتبار دامنه و ترافیک جستجو در پست های فردی خود استفاده کنید. این پست های انفرادی می تواند این ترافیک را به صفحات محصول درجه یک شما هدایت کند. گزارشات بسیاری حاکی از افزایش چشمگیر در ترافیک جستجو با استفاده از استراتژی قوی نظیر تکنیک آسمان خراش جهت افزایش پست های وبلاگ است اما بعید به نظر می رسد که شما نیز بتوانید از همان استراتژی های مشابه برای افزایش ترافیک صفحات تجارت الکترونیک خود استفاده کنید. برای اینکه این تکنیک ها به خوبی نتیجه بخش باشد، نیازمند محتوای باکیفیت خواهید بود تا مردم به آن لینک شوند. راه حل آن، این است که به جای نوشتن مضمون بسیار با کیفیت (در وبلاگ خود) تلاش های بیشتری صورت گیرد تا مردم به این محتوا لینک شوند. محتوا در رتبه بندی موتورهای جستجو بهبود می یابد، به صفحات محصول شما لینک می خورد و ترافیک را به این صفحات هدایت می کند. داده ها همچنین دروغ نمی گویند. آمار حاصل از Hubspot نشان می دهد که شرکت هایی که وبلاگ دارند نسبت به شرکت هایی که وبلاگ ندارند 97% لینک بیشتری خواهند داشت. 5. به سوالات کاربران پاسخ دهید بسیاری از درخواست هایی که مردم در گوگل و سایر موتورهای جستجو تایپ می کنند به شکل سوال می باشد. اگر شما قصد تاسیس مزون الکترونیک دارید بدیهی است که با این حقیقت روبرو خواهید شد که مردم “بهترین لباس عروسی چیه؟” را جستجو خواهند کرد. طبیعتاً، شما نمی توانید عنوان صفحات محصول خود را “بهترین لباس عروسی چیه؟” قرار دهید، اما می توانید یک پست تحت این عنوان بگذارید. این پست را می توانید گسترش دهید و لباسهای عروسی مختلف را بر اساس یک سری فاکتورها با یکدیگر مقایسه کنید و به لباسهای موجود در فروشگاه شما لینک کنید. وبلاگ نویسی، ایجاد محتوا و مضامین مرتبط با خواسته های کاربران را تسهیل می کند. سپس شما می توانید از این محتوا برای پیشبرد ترافیک و فروش به سمت محصولات خود استفاده کنید. نتیجه گیری امیر قمصری سال هاست که به عنوان مدرس سئو در تمامی سمینارها و جلسات آموزشی اش به شدت بر روی تولید محتوا تاکید می کند.درست است که واقعا ارتباط مستقیمی بین تولید محتوا و فروش محصول وجود ندارد اما معتقد است قطعاااا تاثیر غیرمستقیم بسیار زیادی دارد. منبع : کتاب آموزش سئو
  4. fns4565

    کدام آیفون تصویری مناسب است ؟

    معرفی شرکت تابا الکترونیک شرکت آیفون تصویری تابا جزو اولین شرکتهای سازنده آیفون صوتی و تصویری می باشد. این شرکت از سال 1362 فعالیت خود را آغاز نمود و توانست اعتماد بسیاری از مشتریان را به سوی خود جلب نماید. محصولات آیفون صوتی تابا یکی از بهترین و قدیمی ترین برندهای بازار ایران بوده که به واسطه سیم بندی راحتی که داشته به همراه آیفون های صوتی الکتروپیک در بازار ایران ماندگار شدند. کارخانه تابا الکترونیک شرکت آیفون تابا از ابتدای کار خود شروع به تولید آیفونهای تصویری سیاه و سفید نمود . طرح اولیه این آیفونها دقیقا مشابه آیفون تصویری الکتروپیک بود که می توانست الگو خوبی برا ابتدای کار آیفونهای تابا باشد. با گذشت زمان و ورود دوربین و صفحه نمایش های رنگی ، تابا نیز شروع به تغییرات در آیفون های تصویریش نمود و با ارائه مدلهای 3.5 اینچ 4 لینچ و هفت اینچ رنگی ، سبد بزرگی از محصولات را در اختیار مشتریانش قرار داد. در پایان سال 1392 شرکت تابا شروع به تغییراتی در محصولات خود نمود و با حافظه دار کردن عمده محصولاتش تفاوتی محسوسی بین محصولات خود با سایر برندها ایجاد کرد ، البته این با حافظه کردن با حداقل تغییر در قیمت ایجاد شده به نحوی که با ایجاد حافظه داخلی در دستگاههایش تغییر قیمتی کمتر از بیست هزار تومان داشته و از این رو تمایل مشتری به خرید این آیفون تصویری با حافظه با کارایی بیشتر را افزایش داده است. این تغییرات آنقدر بازار را تحت تاثیر قرار داد که سایر برند ها مثل الکتروپیک و آیفون تصویری سیماران نیز پس از تابا مدلهای آیفون تصویری خود را با قابلیت حافظه داخلی و با قیمت بسیار رقابتی به بازار عرضه نموده اند. تابا پس از آن دو مدل جدید در سایز های 3.5 و 4.3 اینچ به بازار عرضه نمود و یک مدل 7 اینچ و پنل کدینگ دیگری را به زودی عرضه می نماید. تابا برندی با سابقه است و به خوبی بازار ایران را می شناسد از این رو نیازهای بازار را خوب می سنجد و به موقع محصولات مورد تقاضا را به بازار ایران عرضه می کند نحوه کارکرد یک آیفون تصویری: اصول کارکرد یک آیفون تصویری بر اساس دوربین نصب شده در المان خارجی آن و ال سی دی نصب شده در المان داخل واحد می باشد. این ساختار یک ایده جدید نیست بلکه گذشته هم با بهره گیری از اتاق های مجهز به چندین مانیتور نقاط مختلف یک ساختمان با محوطه بزرگ مورد مانیتورینگ لحظه ای قرار می گرفت. هنگامی که ساختار های ال سی دی و ال ای دی وارد بازار شدند سازندگان آیفون به این فکر افتادند تا آیفون ها را به یک صفحه نمایش مجهز نمایند. این موضوع با بهره گیری از یک دوربین کوچک امکان مشاهده تصویر فردی که شاسی آیفون را زده بود فراهم می کرد. امروزه از این ساختار برای امنیت بیشتر در واحد های مسکونی استفاده می شود. در یک دهه گذشته بسیاری از ساختمان هایی که به آیفون های قدیمی مجهز بودند تغییر سیستم داده و با خرید آیفون تصویری آیفون های قدیمی را کنار گذاشتند. این موضوع رضایت مشتریان از آیفون های تصویری را نشان می دهد. فروشگاه دی سی ای کالا نیز برای رفاه حال مشتریان خود یک طرح تعویض آیفون های قدیمی با آیفون های تصویری جدید را معرفی کرده است. فاکتور های انتخاب یک آیفون تصویری خوب: 1-جنس بدنه: قسمتی از آیفون که در نمای بیرون ساختمان قرار می گیرد باید دارای مقاومت قابل توجهی نسبت به گرما و سرما و عوامل محیطی مانند رطوبت و ... داشته باشد. هر چند امروزه محل نصب یک آیفون در نمای بیرون به صورت مجزا طراحی و عامل محافظتی از آن مورد بررسی قرار می گیرد اما کیفیت بدنه و مواد تشکیل دهنده آن می تواند در حفظ ظاهر آن نسبت به گذشت زمان موثر باشد. 2-زیبایی و تنوع: هنگامی که آیفون را به عنوان یکی از عوامل تشکیل دهنده نمای خارجی ساختمان در نظر می گیریم برای ما شکل طراحی آن بسیار مهم و قابل توجه است. این عنصر شاید به اندازه طراحی یک درب ورودی موثر نباشد اما نمی توان شکل ظاهری آن را نادیده گرفت. 3-کیفیت دوربین ( چشمی ) به کار رفته در آیفون: این کیفیت در دو بعد مجزا که یکی طول عمر و دیگری میدان دید تحت پوشش می باشد تعریف می گردد. به هر حال مطلوب ما وسیع تر شدن میدان دید در فضای بیرونی است که می تواند در آیفون های مختلف کمی با هم اختلاف داشته باشد. در این زمینه از کارشناسان ما مشاوره بگیرید. 4-کیفیت صفحه نمایش: صفحه نمایش می تواند مهمترین المان تشکیل دهنده و همان چیزی باشد که شما از خرید و نصب یک آیفون تصویری دارید. نمایش هر چه با کیفیت تر تصاویر به ویژه در شب که البته ارتباط مستقیم با کیفیت دوربین دارد می تواند برای ما مطلوب واقع گردد. تمامی برندهای مورد حمایت دی سی ای کالا قبل از فروش مورد ارزیابی کافی قرار گرفته اند اما جهت اطلاع از تفاوت های احتمالی موجود می توانید به صفحات هر محصول مراجعه و یا اینکه با واحد پشتیبانی تماس حاصل نمایید. در حال حاضر طیف وسیعی از برند های آیفون تصویری به همراه متعلقات لازم جهت نصب در دی سی ای کالا وجود دارد. دسته ای از این آیفون های تصویری مربوط به اجناس لاکچری ما می باشد. این اجناس کیفیت و زیبایی و جذابیت بسیار بالایی داشته که مناسب حال ساختمان های لوکس می باشند. جدا از دسته های لاکچری برند های مختلفی چون آیفون تصویری تابا، سیماران و ... با تخفیفات ویژه در اختیار مشتریان عزیز دی سی ای کالا می باشد. کارشناسان و تکنیسین های مجرب ما آماده ارائه مشاوره و نصب کالای خریداری شده در محل مشتری می باشند. قبل از نصب می توانید با ما تماس بگیرید تا از جزئیات کامل یک محصول به صورت فنی آگاه شده و با اطمینان خاطر، یک خرید بسیار عالی و دلچسب داشته باشید. منبع: گروه پژوهش و توسعه دی سی ای کالا
  5. fns4565

    سئو چیست

    سئو چیست ؟ سئو به وب سایت ها کمک می کند تا از طریق کلید واژه ها و به طور متمرکز ترافیک و در واقع مشتری بیشتری برای وبسایت ایجاد شود. معمولا این کار از طریق رتبه بالای وبسایت یا برند در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ، یاهو و… انجام می شود. در ذیل تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم سئو سایت را بر روی توسعه کسب و کار بررسی شده است : (این نتایج بر اساس تحقیقاتی در کشور هند یعنی بزرگترین مرکز فناوری اطلاعات جهان، به دست آمده است) • موجب افزایش و رشد سریع نفوذ اینترنت می شود طبق گزارش های اخیردر کتاب آموزش سئو سایت، تا سال 2020 هر سال حداقل 50 میلیون نفر به کاربران اینترنت در هند اضافه می شوند. این رشد دیگر فقط از طریق کاربران اینترنتی در دستکاپ ها ایجاد نمی شود، بلکه کاربران اینترنتی تلفن همراه قسمت اعظم آن را تشکیل خواهند داد. جوانان، جمعیت اصلی به شمار می روند که بیشترین رشد را دارند و از تجربه های جدید استقبال می کنند. حدود سه چهارم کاربران آنلاین هندی، در گروه سنی 18 تا 35 قرار دارند. این نشان می دهد که در دهه های آتی، آنها مشتریان هدف شما خواهند بود. برای دسترسی به آنها، باید حضور آنلاین پررنگی داشته باشید و مهم نیست که محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید، چیست. • به «جذب» مشتریان کمک می کند در یک تحقیق آنلاین در سطح جهانی مشخص شد که وقتی صحبت از تعداد خریدارانی می شود که بطور آنلاین و از طریق موتور جستجو خرید می کنند، هند رتبه اول را کسب می کند. برخلاف رسانه ها یا رسانه اجتماعی سنتی که در آن باید به مخاطب هدف نزدیک شوید، ماهیت درونی سئو به دنبال مشتریانی می گردد که آنها در اینترنت شما را جستجو می کنند. اگر یک مشتری یک واژه جست و جوی خاص را در موتور جستجو تایپ کند و نام شما را در اولین نتایج ببیند، در واقع به او گفته شده که محصول یا خدمات شما به آنچه که جستجو کرده، بسیار مرتبط است. • موجب بازگشت بهتر سرمایه می شود تبلیغات آنلاین یک صندوق پول است که باید به طور مداوم در آن پول بریزید تا مشتریان را به سمت خود جلب کنید. البته این برای یک استارت آپ ناخن خشک امکان پذیر نیست. تبلیغات شما فقط تا زمانی پخش می شود که شما پول خرج کنید. در مقابل، یک راهبرد سئو، ترافیک طبیعی ایجاد می کند و تا ماه ها پس از استفاده فعالانه، شما از مزایای آن بهره مند خواهید بود. سئو برای پیگیری نتایج از نظر ترافیک، رتبه بندی و مبادلات نیز مفید است. بنابراین، بازگشت سرمایه در سئو بیشتر از بازگشت سرمایه در سایر کانال های بازاریابی دیجیتالی است. • برندسازی شما را تقویت می کند در پاسخ این سوال که سئو چیست می توان افزود سئو دیگر تنها راهبرد بازاریابی نیست؛ اکنون سئو یک قانون یکپارچه از راهبرد بازاریابی کلی یک شرکت به شمار می رود. وقتی گوگل، وبسایت استارت آپ شما را در بالای نتایج جستجو قرار میدهد، تأثیر خوبی روی مشتریان می گذارد. این امر موجب اعتمادسازی و اعتبار شما در بین مشتریان می شود. هرچه رتبه صفحات و محتوای شما بالاتر باشد، احتمال اینکه مشتریان روی محتوای شما کلیک کنند تا بیشتر درباره برند شما بدانند، بیشتر خواهد بود. • تقاضای آفلاین ایجاد میکند یک نظرسنجی نشان داد که 85 درصد از مصرف کنندگان، از اینترنت برای یافتن کسب و کارهای محلی استفاده می کنند. تصور کنید که شما اخیرا یک بوتیک لباس باز کرده اید. فرض کنید یک صفحه اجتماعی یا یک وبسایت دارید (که اولین گام برای بازاریابی آنلاین شما به شمار می رود!) در این صورت سئو می تواند شما را به مشتریانی که چیزی درباره شما نمی دانند اما محصولات شما برای آنها بسیار مناسب است، وصل کند. اگر شما از سئو سایت استفاده نکنید، مشتریان آنلاین شما را پیدا نخواهند کرد و ترغیب نمی شوند که از فروشگاه شما دیدن کنند. صنعت تجارت الکترونیک هند، روی سئو به عنوان یکی از راهبردهای بازاریابی داخلی بسیار حساب می کند. سیمیلار وب یک شرکت اطلاعات ترافیکی است که اخیرا گزارشی منتشر کرده است. طبق این گزارش مشخص شد که امسال 36 درصد ترافیک از دستکتاپ، مربوط به ترافیک مستقیم فروش اینترنتی در هند بوده است. در حالی که ترافیک جستجوی عادی 30 درصد از بازدیدهای دسکتاپی این صنعت را تشکیل داده است. موفقیت هر راهبرد سئو به نحوه اعمال آن بستگی دارد. سئو سایت به منابعی از لحاظ مالی، وقت و تلاش نیاز دارد؛ بنابراین هر استارت آپی که می خواهد از ان استفاده کند، باید بررسی کند که چه مقدار و به چه طریقی می تواند این منابع را در سئو سرمایه گذاری کند. به طور نمونه، برخی از سئوهای اولیه را می توان از طریق خود کارآفرینان و با یادگیری مراحل اولیه از طریق کارگاه های آموزشی و آموزشهای آنلاین انجام داد. سپس وقتی استارت آپ شما رشد کرد، باید یک راهبرد داشته باشید تا سئو را به عنوان یک روند مداوم و یکپارچه در بازاریابی و برندسازی خود جای دهید. در نهایت، مقدار سرمایه ای که می خواهد در سئو سرمایه گذاری کنید، فقط به بودجه شما محدود می شود و باید این موضوع را در نظر داشته باشید. منبع : نیوسئو
  6. fns4565

    رپورتاژ آگهی چیست ؟

    رپورتاژ آگهی چیست؟ قبل از هرچیزی ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که رپورتاژ آگهی دقیقاً به چه معناست؟ در جواب به زبان ساده باید خدمت شما بگوییم که منظور از رپورتاژ آگهی این است که تبلیغ شما در قالب یک مقاله خبری تبلیغاتی همراه با تعدادی تصاویر و لینک مناسب در یک سایت با شرایط مناسب، منتشر می شود و برای همیشه در آن سایت باقی می ماند. امروزه رپورتاژ آگهی بهترین بک لینک ممکن است . دلیل این امر این است که بک لینک های مدنظر شما برای همیشه در سایت های رپورتاژ کننده ثبت خواهند شد و هرگز حذف نمی شوند. امیر قمصری همواره به شما گفته است خرید بک لینک بد است به دلیل اینکه در صورت عدم تمدید همیشگی، روزی لینک شما از سایت مربوطه حذف خواهد شد و پس از مدتی منجر به افت رتبه شما خواهد شد که اگر تعداد این حذف ها زیاد شود مشمول جریمه قطعی گوگل خواهید شد، که در صورتی که رپورتاژ آگهی انجام دهید با توجه به اینکه شما می توانید همزمان چندین بک لینک را برای خود به صورت دائمی بسازید، تاثیر بسزایی در پیشرفت سئو سایت شما خواهد داشت. در پاسخ این سوال که رپرتاژ چیست می توان گفت رپورتاژ آگهی اصولا مزایای تبلیغات چاپی سنتی را با مقالات ویژه‌ای که توسط یک گزارشگر خبری نوشته می‌شود را ترکیب می‌کند. داستان‌های ویژه اغلب به‌ ویژگی‌های بیشتر و خاص‌تری در مورد شرکت یا محصولات شما به نسبت تبلیغات سنتی می‌پردازد. با این ‌وجود، شما نسبت به مواردی که به چاپ می‌رسد کنترل کمتری دارید. از طریق پرداخت هزینه‌ای بیشتر برای فضای اختصاص‌یافته به مطلب خودتان، شما قدرت و کنترل کلی بر کلیت پیام موردنظر دارید و این به آن معنا است که شما به ‌طور کامل قادر به اشاره کردن به مزایا محصولات و خدمات یا ارائه یک داستان یا روایت اثرگذار در این زمینه هستید. از میان سایت هایی که ارزش بالای جهت دریافت بک لینک دارند، اولیت زیر را در خرید رپورتاژ مدنظر قرار دهید : سایت های سئو قوی سایت های خبری قوی سایت های سرگرمی قوی سایت های مرتبط با موضوع فعالیت شما حال بر اساس درخواست های بیشمار شما و دوستان شما در سال گذشته، سایت نیوسئو برآن شده است که بخش رپورتاژ آگهی را برای استفاده عموم، فعال نماید که البته با توجه به سطح بالای سایت نیوسئو در موتور جستجوگر گوگل (رتبه اول گوگل در بیش از 400 عبارت کلیدی و 50 عبارت کلیدی بسیار پر کلیک) و داشتن حدود 4000 آیپی (بازدیدکننده) روزانه، قطعا هر مطلبی در این سایت منتشر نخواهد شد. یکی دیگر از نکات مهم رپورتاژ خبر در سایت نیوسئو این است که با توجه به اینکه مطالب سایت نیوسئو تنها با گذشت 24 ساعت پس از انتشار توسط ده ها سایت کپی می شوند، ممکن است بک لینک شما در سایت های دیگری هم قرار گیرد و بیش از پیش باعث برندسازی و سئو سایت شما گردد (البته به شرطی که مقاله شما ارزش کپی شدن داشته باشد …) منبع : سئو سایت
  7. fns4565

    کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای

    درب اتوماتیک شیشه ای یکی از انتخاب هایی است که چشم انداز ساختمان را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار داده و در هر مکانی قابل استفاده است. مهم نیست که چه مقدار فضا برای نصب درب ها در اختیار دارید؛ زیرا انواع مختلف درب اتوماتیک شیشه ای به شما کمک می کنند تا بیشترین استفاده را از کمترین مکان داشته باشید. این نوع درب ها می توانند انتخاب مناسبی برای مکان های عمومی از جمله ادارات، بانک ها، ویلاها، شرکت ها، بیمارستان ها (که رعایت بهداشت در آن ها اهمیت فراوانی دارد)، مراکز توان بخشی، مراکز کنفرانس و ساختمان های نمایشگاهی باشند. درب اتوماتیک شیشه ای با بهره گیری از یک حسگر مادون قرمز می تواند حرکت در محیط را تشخیص داده و باعث باز شدن ورودی گردد. در مراکز پر رفت و آمدی که در کنار پیاده رو ها قرار گرفته اند و ممکن است درب آن ها دائم باز و بسته شود، می توان از یک حسگر که در کف ورودی قرار می گیرد استفاده نمود که باز و بسته شدن درب با تشخیص وزن افراد انجام گیرد. امکان نصب این درب ها در هنگام ساخت ساختمان و یا پس از آن وجود دارد. درب اتوماتیک شیشه ای قابلیت اتصال و ترکیب با سیستم اتوماسیون مراکز اداری را نیز دارا می باشند، همچنین می توانند به سرعت قفل شوند و یا بسته به نیاز در وضعیت «دائم باز» یا «دائم بسته» تنظیم گردند. این درب ها از جنس شیشه مقاوم سازی شده (سکوریت) ساخته می شوند که قابلیت حک کردن آرم شرکت یا موسسه (سند بلاست) و یا طرحی خاص بر روی آن نیز وجود دارد. جنس قاب یا فریم درب ها از آلومینیوم ضد سایش است که می تواند روکش استیل نیز داشته باشد. [align=center] [/align] مزایای درب اتوماتیک شیشه ای از نکات مثبت استفاده از این نوع درب ها می توان به زیبایی، باز شدن نرم و بی صدا، کاهش مصرف انرژی و امنیت بالا اشاره نمود. درب شیشه ای اتوماتیک به دلیل داشتن دامنه ی وسیع محصولات از انعطاف بالایی برخوردار هستند که به همین دلیل برای هر وضعیت و موقعیت ساختمانی قابل استفاده هستند. شاید تصور کنید که از کار افتادن درب های اتوماتیک در زمان قطع برق مشکلی بزرگ برای این نوع درب ها باشد. در صورتی که درب های اتوماتیک می توانند مجهز به یک باتری بک آپ باشند تا در زمان قطع برق، انرژی مورد نیاز برای باز و بسته شدن آن ها را فراهم آورد. این باتری ها پس از ورود جریان برق به ساختمان به صورت اتوماتیک شارژ و قابل استفاده مجدد می شوند. از آنجایی که در زمان عبور از درب های اتوماتیک نیازی به باز و بسته کردن درب به صورت دستی نیست، این نوع درب ها جهت استفاده افراد مسن و ناتوان و همچنین استفاده در ورودی آزمایشگاه ها و مکان های استریل بسیار کاربرد دارد. [align=center] [/align] درب اتوماتیک شیشه ای استهلاک پایین تری نسبت به درب های لولایی و مکانیکی دارند، همچنین نیازی به فضای خالی پشت درب نیست و می توان با مجهز نمودن درب با سیستم های کنترل تردد، برای ورود افراد مجوز تعیین کرد. در صورتی که در مکانی از درب های اتوماتیک ضد حریق و یا خروج اضطراری استفاده کنیم، در زمان حادثه این درب ها امنیت را تامین و تضمین می کنند. انواع درب اتوماتیک شیشه ای درب های اتوماتیک این امکان را فراهم می سازند که در هر مکانی قابل استفاده باشند. به گونه ای که برای فضاها و اماکن متفاوت نوع خاصی از درب اتوماتیک شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد. انواع درب های اتوماتیک شیشه ای عبارتند از درب اتوماتیک شیشه ای کشویی یا اسلاید، درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی، درب اتوماتیک شیشه ای گردان، درب اتوماتیک شیشه ای آکاردئونی، درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی (زاویه دار) و درب اتوماتیک شیشه ای قوسی (منحنی). به عنوان مثال برای مکان هایی که فضای کمی در دسترس است، از درب های تلسکوپی، در مکان هایی که نیاز به فضای زیاد برای حمل بار و لوازم است از درب های اتوماتیک گردان و در مکان هایی مانند بیمارستان ها، بانک ها و ادارات از درب های کشویی استفاده می گردد. مبنع: گروه پژوهش و توسعه دی سی ای کالا
  8. fns4565

    کدام آیفون تصویری مناسب است ؟

    شرکت سیماران یکی از باسابقه ترین شرکتها در امر تولید و توسعه سیستمهای حفاظتی و نظارتی است که از دهه پنجاه کار خود را آغاز نموده و تا کنون با قدرت به کار خود ادامه می دهد. شرکت آیفون تصویری سیماران یکی از نوآورترین شرکتها در زمینه ساخت و تولید آیفون تصویری در ایران می باشد. اکنون این شرکت با تنوعی که به محصولاتش داده است در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد آیفون تصویری سیماران به عنوان بازوی پرقدرت سیماران در بازار سیستمهای نظارتی و حفاظتی عمل کرده و مهندسین این شرکت را به خلاقیت هر چه بیشتر در محصولات دربازکن تصویری وا داشته است. آیفون تصویری ساده و کدینگ سیماران سیماران دو مدل آیفون تصویری با نوع سیم کشی متفاوت عرضه نموده است. یکی از این دو که استفاده بالایی نیز دارد نوع ساده آیفون سیماران است که برای انجام کار نیاز به سوئیچر دارد . اما در سیستمهای کدینگ دربازکن تصویری سیماران بجای استفاده از سوئیچر نیاز به دیکودر است که برای هر چهار واحد باید از یک قطعه دیکودر استفاده نمود. تنوع در آیفون تصویری سیماران شاید سیماران را بتوان با قدرت نمونه موفق یک بیزینس در ساخت آیفون تصویری دانست. این شرکت که ابتدا در ساخت دربازکن تصویری از کمپانی کوماکس الگوبرداری می کرد، اکنون به مهندسین طراح خود میدان بیشتری داده و محصولات آیفون تصویری منحصر به خود را تولید مینماید. تنوع آیفون سیماران نزدیک به 10 محصول رسیده که هم اینها در مدل بدون حافظه و با حافظه نیز موجود می باشند. قیمت آیفون تصویری سیماران رنج قیمتی دربازکن های تصویری سیماران از پایین رده تا میان رده و سری لوکس پوشش داده شده است. نوع 3.5 اینچ آیفون تصویری سیماران با قیمتی پایین و کیفیت بالا عرضه شده و می توان مدلهای 4.3 اینچ این شرکت را که دارای حافظه داخلی هستند به عنوان میان رده دانست و مدلهای هفت اینچ با حافظه که از TFT LCD های با کیفیت استفاده می کنند، جزو گرانقیمتهای این شرکت حساب نمود. با این حال حتی گرانقیمت ترین محصول آیفون تصویری سیماران از محصولات میان رده های شرکتهایی مثل سامسونگ و کوماکس ارزانتر می باشد . گارانتی محصولات آیفون تصویری سیماران شرکت سیماران کلیه محصولات دربازکن تصویریش را با سی ماه گارانتی روانه بازار نموده است. این گارانتی که در پشت محصولات درج شده، کلیه مشکلات و عیبهای بوجود آمده در طول مدت گارانتی را پوشش میدهد. بهتر است خرید از نمایندگی های مجاز این شرکت انجام پذیرد تا اکیپ نصب اصلی شرکت سیماران کار نصب آیفون تصویری را انجام داده و در زمان گارانتی مشکلی پیش نیاید. نمایندگی دربازکن تصویری سیماران محصولات آیفون سیماران را می توان در فروشگاهها و نمایندگی سراسر کشور مشاهده کرد و در صورت رضایت از کیفیت، آن را تهیه نمود. این نمایندگی ها در تمامی استانها و در بیشتر شهرها فعال می باشد. دی سی ای کالا نیز نمایندگی تهران می باشد که به اکنون به صورت رایگان محصولات سیماران را به تمامی نقاط ایران ارسال می نماید.
  9. fns4565

    کدام آیفون تصویری مناسب است ؟

    معرفی شرکت الکتروپیک شرکت آیفون تصویری الکتروپیک یکی از پیشگامان صنعت طراحی و ساخت سیستم های حفاظتی است که با تولید محصولات با کیفیت و قدرتمند خود نامی محبوب در بین کاربران به جای گذاشته است. این شرکت با بیش از 30 سال سابقه ی درخشان در زمینه ی تولید سیستم های حفاظتی موفق به کسب گواهینامه iso 2008 و iso 9001 سیستم مدیریت کیفیت از شرکت UV NORD شد. آیفون تصویری الکتروپیک الکتروپیک همواره سعی بر آن داشته که نو آوری را در محصولات خود بگنجاند و بیشترین امکانات را به کاربران خود بدهد. همچنین از آنجائیکه شرکت الکتروپیک برای هرکدام از محصولات آیفون تصویری خود امکانات خاصی با قیمت های متفاوت در نظر گرفته است، کاربران می توانند با توجه به نیاز خود انتخاب مناسبی در بین محصولات الکتروپیک داشته باشند. آیفون تصویری های ساده و بدون گوشی الکتروپیک از آنجائیکه شرکت الکتروپیک نوآوری در محصولات را سرلوحه ی کار خویش در تولید انواع آیفون تصویری قرار داده است، دستگاه های خود را در انواع مختلفی تولید و روانه ی بازار کرده است که این آیفون تصویری ها در دو نوع ساده با گوشی که اکثر محصولات پیک از هم این نوع می باشد و بدون گوشی که تا کنون تنها یک مدل می باشد عرضه نموده است. تنوع در آیفون تصویری الکتروپیک شکل ظاهری و کارآیی آیفون تصویری های با صفحه نمایش رنگی الکتروپیک در هرنوع و مدلی، متفاوت از دیگر برندها می باشد که این موضوع، الکتروپیک را از دیگر برندها متمایز کرده است.مدل های 3.5 ، چهار، پنج و هفت اینچ صفحه نمایش هایی است که شرکت الکتروپیک برای محصولاتش در نظر گرفته است. همچنین این شرکت برخی از محصولاتش را با قابلیت کلید لمسی روانه بازار کرده که در رده آیفون های تصویری لوکس این شرکت قرار می گیرد. از سوی دیگر شرکت آیفون تصویری الکتروپیک در برخی از محصولات خود قابلیت با حافظه بودن را نیز قرار داده تا مشتریانی که به دنبال آیفون تصویری باحافظه می باشند را نیز راضی نگه دارند. قیمت محصولات آیفون تصویری شرکت الکتروپیک سعی کرده است که در راستای هدف مشتری مداری خود محصولات متنوع با قیمت های متفاوتی را به کاربران ارائه دهد. این درحالی است که قیمت آیفون تصویری الکتروپیک در مقایسه با شرکت های دیگری که در زمینه ی آیفون های تصویری فعالیت دارند پایین تر است. البته این قیمت پایین را تنها در محصولات پایین رده این شرکت شاهد هستیم و آیفون تصویری الکتروپیک با اندازه پنج و هفت اینچ این شرکت قیمت بسیار بالایی را دارند. البته شرکت الکتروپیک در این محصولات گران ظاهر و قابلیت زیبا و بالایی را فراهم نموده است. گارانتی محصولات آیفون تصویری الکتروپیک یکی از معیارهایی که شرکت الکتروپیک همواره بر آن تاکید دارد و آن را یکی از مهمترین عوامل اطمینان مصرف کنندگان خود می داند، گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می باشد. برپایه ی این تفکر شرکت الکتروپیک گارانتی 36 ماهه (3 ساله) برای محصولات خود در نظر گرفته که مهر تاییدی بر روی خدمات پس از فروش عالی این شرکت است.
  10. fns4565

    کتاب آموزش سئو سایت

    درود بر شما دوستان همیشگی نیوسئو و امیر قمصری چیزی حدود یک سال است که تصمیم بر آن داشتم تا براساس صدها درخواست ایمیلی و ده ها تماس تلفنی ، کتاب آموزش سئو سایت شامل مقالات تولید شده در سایت نیوسئو در اختیار عموم قرار دهم که به راحتی بتوانند به صورت آفلاین در منزل،مترو،اتوبوس،ماشین،قطار و حتی در میهمانی ها و کتابخانه هایی که دسترسی به اینترنت در آن مقدور نیست ، به بهترین شکل ممکن سئو بیاموزند و از آن در پیشرفت شغل اینترنتی خود بهره ببرند. به همین سبب در اولین اقدام برای ساخت کتاب آموزش سئو سایت، تصمیم گرفتم بخش بسیار مهم و جذاب سوالات متداول سئو را انتخاب کنم.این کتاب که در اصل به صورت کتاب آموزش سئو pdf تهیه شده است حاصل سال ها تجربه در زمینه آموزش سئو سایت است و در واقع همانطور که می دانید از بهترین روش آموزشی در دنیا که اساتید دانشگاه های ایران هم به شدت بر روی آن اصرار دارند، یعنی پرسش و پاسخ استفاده کرده است. بی شک این کتاب پاسخ صدها سوال شما در زمینه سئو را به بهترین شکل ممکن داده است و می توانید با مطالعه دقیق آن از خیلی ها در سئو سایت سبقت بگیرید … این نسخه از کتاب ویرایش اول بوده که انشاالله در ویرایش های بعدی این نسخه، محتوای جدید و متفاوتی هم به آن افزوده خواهد شد. حجم کتاب 4 مگابایت بوده و 145 صفحه دارد . شما می توانید از اینجا فهرست عناوین کتاب آموزش سئو سایت را مشاهده نمایید . منبع : نیوسئو
×