رفتن به مطلب

site111

Members
  • تعداد ارسال ها

    13
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره site111

  • درجه
    Junior Member
  1. مکانیزم جستجو در طراحی متریال ویژگی جستجو به کاربر امکان میدهد تا محتوای مورد نظر خود را سریعتر و راحت تر در سایت یا برنامه پیدا کند. در برنامه ها یا سایت هایی که حاوی حجم زیادی از محتوا هستند، گاربر باید قادر باشد محتوای مورد نظر خود را از طریق جستجو (search) بیابد.طراحی سایت آپشن های جستجو جستجوی صوتی پیشنهادات جستجو تکمیل خودکار انواع جستجو جستجوی دائمی جستجوی قابل گسترش جستجوی داخل برنامه ای (داخلی) یک جستجوی ساده و پایه ای شامل موارد ذیل میباشد : باز کردن فیلد متنی جستجو وارد کردن و ثبت کردن درخواست (عبارت یا کلمه مورد جستجو) نمایش مجموعه ای از نتایج مرتبط با این حال مکانیزم جستجو با ارائه آیتم های ذیل میتواند پیشرفته تر شود : جستجوی صوتی پیشنهادات جستجو با توجه به تاریخچه جستجوی هر کاربر در زمان وارد کردن عبارت یا کلمه مورد جستجو تکمیل خودکار پیشنهادات جستجو که متناسب با داده های موجود در برنامه هستند. دو الگوی اصلی برای جستجوی داخل برنامه ای (داخلی) وجود دارد : جستجوی دائمی و ثابت و جستجوی گسترده جستجوی ثابت زمانی که جستجو، عملیات اصلی در برنامه میباشد، از جستجوی ثابت استفاده نمایید. فیلد متنی جستجو در داخل جعبه جستجو نمایش داده میشود. کاربر میتواند با فشار دادن آیکون میکروفون، جستجوی صوتی انجام دهد. زمانی که روی فیلد جستجو کلیک میکنید، فیلد جستجو گسترش یافته و تاریخچه ای از جستجوهای پیشنهادی را نمایش میدهد. انتخاب هر یک از پیشنهادات باعث ثبت شدن و پذیرش جستجو میشود. جعبه جستجوی ثابت فیلد متنی جستجوی ثابت زمانی که روی آن کلیک شده و فعال میشود. همچنان که کاربر عبارت یا کلمه ای را وارد فیلد جستجو می نماید، پیشنهادات جستجو شروع به تکمیل خودکار می نمایند. هر چه کاربر بیشتر تایپ میکند، پیشنهادات بیشتر فیلتر شده و مرتب سازی میشوند. انتخاب یکی از گزینه های پیشنهادی یا فشار دادن دکمه جستجو باعث ثبت و پذیرش جستجو میشود. در صورت فشار دادن علامت x در جعبه جستجو، کل عبارت یا کلمه مورد جستجو پاک میشود. در زمان نمایش نتایج جستجو، جعبه جستجو هم همچنان قابل مشاهده است ولی دیگر تمرکز بر روی آن نیست. کیبورد موجود در صفحه (در موبایل) بسته میشود تا نتایج بیشتری قابل نمایش باشند.طراحی سایت تکمیل خودکار نتایج جستجو جستجوی گسترده از این نوع جستجو در حالتی که عملیات جستجو، عملیات اصلی برنامه نمی باشد استفاده نمایید. جهت نمایش این نوع جستجو، به جای جعبه جستجو از یک آیکون ذره بین در نوار ابزار استفاده نمایید. لمس کردن یا فشار دادن آیکون ذره بین باعث تغییر کردن نوار ابزار و پاک شدن دیگر محتواها و نمایش فیلد متنی جستجو میشود. چنانچه قابلیت جستجوی صوتی وجود داشته باشد، آیکون میکروفون هم علاوه بر ذره بین وجود خواهد داشت. پیشنهادات مربوط به تاریخچه جستجو میتوانند در پایین نوار ابزار نمایش داده شوند. انتخاب هر یک از پیشنهادات باعث ثبت و پذیرش جستجو میشود. جستجوی گسترده فیلد متنی جستجو در حالت فعال (کلیک شده) زمانی که کاربر کلمه یا عبارتی را وارد میکند پیشنهادات جستجو تبدیل به حالت تکمیل خودکار میشوند. همچنان که کاربر تایپ میکند پیشنهادات موجود فیلتر شده و مرتب سازی میشوند. انتخاب یک پیشنهاد یا فشار دادن دکمه جستجو باعث ثبت و پذیرش جستجو میشود. در صورت فشار دادن علامت x در جعبه جستجو، کل عبارت یا کلمه مورد جستجو پاک میشود. در زمان نمایش نتایج جستجو، نوار ابزار در حالت جستجو همچنان قابل مشاهده است ولی دیگر تمرکز بر روی آن نیست. کیبورد موجود در صفحه (در موبایل) بسته میشود تا نتایج بیشتری قابل نمایش باشند. تکمیل خودکار نتایج جستجو مطلب بعدی -> تنظیمات (settings) طراحی سایت طراحی وب سایت
  2. تابستان نزدیک است! ۴ کمپین پیامکی داغ تابستانی کمپین پیامکی تابستانه شما با اصول پایه بازاریابی پیامکی آشنا شده اید. آیا آماده هستید تا کمی‌ بیشتر وارد مسائل تخصصی و موردی شویم؟ همانطور که میدانید تابستان نزدیک است و کمپین‌های پیامکی شما باید در این راستا تغییر نمایند. حال زمان آن فرا رسیده تا پیشنهاد‌های قدیمی‌ خود را کمی‌ تازه کنید و شاهد پیشرفت بیستهری در زمینه بازاریابی خود باشید. همیشه دلیل اولیه خود را برای ارائه پیامک انبوه در خاطر داشته باشید، اما در این فصل کمی‌ از هوای گرم تابستانی را وارد محتوای اس‌ام‌اسی خود نمائید. 1. برای مشتریان وفادار خود یک رویداد تابستانی ترتیب ببینید شما میتوانید یک مراسم عمومی‌ برای تابستان تدارک ببینید و مشتریان دائمی و وفادار خود را به صورت ویژه به آن مراسم دعوت نمائید. برای مثال یک برنامه شاد و طنز ترتیب دهید که به نام برند شما باشد و مشتریان خود را به آن دعوت نمائید. این مساله میتواند خاطره‌ای خوش از شما در یاد مشتریان و مخاطبین قرار دهد و پس از آن هربار که آنها نام برند شما را میشنوند این خاطره را به یاد خواهند آورد. 2. مسابقه‌ای ترتیب دهید و جایزه آن را یک بلیت کنسرت قرار دهید در فصل تابستان هنرمندان زیادی کنسرت‌های خود را مجدد از سر میگیرند و برنامه‌های فرهنگی‌ زیادی وجود دارد. شما میتوانید مسابقه‌ای ترتیب دهید که به برندگان آن بلیت کنسرت اهدا شود. این شیوه یکی‌ از بهترین روش‌های برای افزایش تعداد عضوهای لیست پیامکی می‌باشد. 3. تخفیف‌های دکه ای این فصل بهترین فرصت برای رستوران یا کافی‌ شاپ شما خواهد بود تا در مرکز تفریحی دکه هایی موقت و تابستانی به راه بیاندازید. شما می‌توانید برای این دکه‌های پیشنهاد‌های ویژه تخفیفی از طریق پیامک ارسال نمائید و افراد بیشتری را جذب خرید از آنها نمائید. برای مثال شما قادر هستید از چنین اس‌ام‌اسی استفاده نمائید: فقط امروز! با خرید هر اسنک از دکه‌های ما و ارائه این پیامک یک نوشیدنی‌ بزرگ رایگان دریافت نمائید! شما با ارسال چنین محتوایی میتوانید با آرامش منتظر بنشینید و از نتایج عالی‌ آن لذت ببرید.خرید پنل اس ام اس 4. پیشنهاد‌های مد تبستانه اگر شما صاحب یک بوتیک و یا فروشگاه پوشک باشید، بهتری شیوه استفاده از بازاریابی پیامکی در این فصل آن است که ورود مدل‌های جدید تابستانه خود را به مشتریان اعلام کنید و همچنین با ارسال تخفیف‌های ویژه کوتاه مدت، افراد زیادی را جلب کنید هرچه سریعتر از شما بازدید نمایند. با شروع فصل تابستان و گرم شدن هوا، افراد تمایل بیشتری دارند تا به تفریح و خرید بپردازد. در صورتی‌ که شما یک برنامه ریزی صحیح برای بازاریابی تابستان خود داشته باشید میتوانید در کمپانی خود هرچه بیشتر از جذابیت‌های تابستان لذت ببرید. پنل اس ام اس
  3. site111

    web.config چیست؟

    فایل web.config همانطور که از اسم آن پیداست یک فایل پیکربندی برای یکپروژه ASP.net میباشد .در هر پروژه ASP.net یک فایل web.config وجود داردکه امکان پیکربندی پروژه را فراهم میسازد . البته امکان اینکه چند فایلweb.config در یک پروژه وجود داشته باشد نیست . در انتهای این مقاله بعد ازمعرفی کلی این فایل به طرز استفاده از چند فایل در یک پروژه ASP.netمیپردازیم.فایل web.config یک فایل از نوع xml بوده و تمامی تگ های داخلاین فایل دارای معنی بوده لازم به ذکر است که این فایل نسبت به کوچک و بزرگ بودن حروف حساس است .طراحی سایت در ASP.NET اينگونه تنظيمات که مربوط به منابع مورد استفاده برنامه کاربردي، اطلاعات محلي، اطلاعات امنيتي و… مي شوند در داخل يک فايل XML ذخيره مي شوند که نام آن Web.Config است و طبعا به مانند اسناد XML شامل تعدادي تگ (معادل Tag در HTML) است و به کوچک و بزرگ بودن حروف نيز حساس است (Case Sensitive). محل و محدوده عملکرد فايل Web.Config به طور طبيعي هر برنامه کاربردي Web در ASP.NET داراي حداقل يک فايل Web.Config در داخل دايرکتوري ريشه خود مي باشد که به طور خودکار توسط Visual Studio .NET در زمان ايجاد اين Web Application ايجاد شده و با مقادير پيش فرض در دايرکتوري ريشه برنامه کاربردي قرار مي گيرد. ولي برنامه نويسان مي توانند بر حسب نيازها و کاربردهاي برنامه هاي خود تعداد بيشتري از اين فايل XML را در داخل دايرکتوريهاي مختلف برنامه ايجاد کنند و براي تنظيمات فايلهاي داخل همان دايرکتوري يا زير دايرکتوريهاي آن به کار گيرند. ساختار فایل Web.Config طراحی سایت طراحی وب سایت
  4. افراد به این دلیل عضو لیست‌های پیامکی میشوند تا اس‌ام‌اس هایی را دریافت کنند که آنها را شگفت زده کند. به خاطر داشته باشید که آنها شماره شخصی‌ خود را در اختیار شما قرار میدهند. این افراد تمایل دارند تا احساس VIP داشته باشند و پیشنهاد‌های بسیار ویژه و اختصاصی دریافت کنند. در همین حال دوست ندارند که با اس‌ام‌اس‌های بسیار زیاد آنها را بمباران نمائید. یک مرز بسیار باریک میان ارائه پیشنهاد‌های ویژه کافی‌ و بمباران کردن افراد در بازاریابی پیامکی وجود دارد. در صورتی‌ که شما هریک از نشانه‌های زیر را در سیستم بازاریابی اس‌ام‌اسی خود مشاهده کردید، این احتمال وجود دارد که کمپین‌های پیامکی شما در حال شکست میباشند. به این مفهوم که شما پیشنهاد هایی که به مخاطبین ارائه نمی‌دهید که ارزش فوق‌العاده داشته باشد و این نشانه‌های پیامد‌های یک بازاریابی اشتباه می‌باشد. لغو پیامک‌ها از سوی مخاطبین با سرعت کمی‌ رو به افزایش است اگر شما هر روز مشاهده می‌کنید که ۵، ۱۰ یا حتی ۲۰ نفر از لیست شما خارج میشوند در بلند مدت رشد بازاریابی شما بسیار دشوار خواهد شد. به عبارتی ممکن است میزان ثبت نام و لغو پیامک‌های شما یکسان باشد، بنابراین رشدی به وجود نخواهد عمد. حال اگر یک شب میزان لغو اس‌ام‌اس‌های شما افزایش پیدا کند به این مفهوم خواهد بود که مشکل دیگری وجود دارد. ممکن است پیامک‌های شما خسته کننده نباشد، اما کمپین در این میان وجود داشته که موجب خروج افراد از لیست شما شده است. پیشنهاد‌های شما با استقبال کمی‌ مواجه باشد. شما به فکر خودتان پیشنهاد هایی بسیار ویژه و عالی‌ برای مخاطبین ارسال می‌کنید. در صورتی‌ که افراد از این پیشنهاد‌های پیامکی استقبال نکنند، به این مفهوم خواهد بود که در این پیشنهاد ارزش مناسبی وجود ندارد. در صورتی‌ که با چنین موردی مواجه شدید میتوانید به کمک نظر سنجی شخصی‌ یا آنلاین از مخاطبین خود بپرسید که واقعا چه چیز میخواهند.پنل اس ام اس افزایشی در ثبت نام لیست پیامکی شما وجود ناداشته باشد نه تنها لغو و خروج از سامانه پیامکی شما اهمیت دارد، بلکه در صورت که میزان ثبت نام در آن نیز کم باشد، نشانه خوبی‌ نخواهد بود. اینکه شما مجبور باشید التماس کنید تا مشتریان، حتی وفادار ترینشان در لیست پیامکی شما ثبت نام کنند اصلا نشانه خوبی‌ نخواهد بود. شما باید شیوه خود را تغییر دهید، در غیر این صورت یک فرصت خوب بازاریابی را از دست خواهید داد. بازاریابی پیامکی یکی‌ از شیوه‌های سریع و مقرون به صرفه برای افزایش تجارت و استحکام روابط با مشتریان می‌باشد. در صورتی‌ که استراتژی‌های شما صحیح باشد، میتوانید شاهد پیشرفت‌های بسیار مناسب و چشم گیری در این زمینه باشید.خرید پنل اس ام اس
  5. به عنوان یک صاحب تجارت به هر آن چیزی که می‌شنوید یا می‌خوانید اعتماد نکنید. حتی به شما توصیه می‌کنیم که اطلاعاتی‌ که ما در اختیارتان قرار میدهیم را نیز مجدد مورد بررسی قرار دهید. بخاطر داشته باشید که توصیه‌ها و ایده‌های بازاریابی پیامکی باید موجب شود تا شما در مسیر درست پیشرفت قرار گیرید. برای شروع بازاریابی پیامکی افراد به دنبال اطلاعات میروند و تلاش میکنند تا راهی‌ را برای آغاز کار خود پیدا کنند. یکی‌ از شیوه هایی که ممکن است پیش رو قرار گیرد در این جمله خلاصه میشود: " هرچه تعداد شماره‌های شما در لیست پیامکی بیشتر باشد، عملکرد بهتری خواهید داشت ". تا به امروز این جمله میتواند یکی‌ از بدترین توصیه‌ها در زمینه بازاریابی پیامکی باشد، چرا که بطور کامل اشتباه می‌باشد.پنل اس ام اس اگر به صورت سطحی به این موضوع بپردازیم ممکن است توصیه خوبی‌ بنظر آید. تصور کنید که در طول یک شب تعداد عضو‌های لیست پیامکی خود را از ۵ نفر به ۱۰۰۰۰ نفر برسانید. بنظر موفقیت چشم گیری خواهد آمد، اینطور نیست؟ اما باید بگوییم که در زمینه اس‌ام‌اس انبوه، کیفیت نسبت به کمیت ارجحیت خواهد داشت. شما باید قادر باشید با استفاده از شیوه‌های صحیح، لیست پیامکی خود را گسترش دهید. در صورتی‌ که به صورت اتفاقی‌ لیست خود را بیشتر و بیشتر کنید، این احتمال وجود دارد که افراد بسیار زیادی در آن قرار گیرند که هیچ علاقه‌ای به پیامک‌ها و حتی برند شما ندارند. بنابراین حتی اگر شما بهترین پیشنهاد‌ها را هم ارائه دهید به موفقیت نخواهید رسید. شما میتوانید به کمک یک استراتژی مناسب افرادی را در لیست خود جمع آوری نمائید که منتظر دریافت پیامک‌های گروهی شما هستند. در صورتی‌ که مخاطبین صحیح در سامانه پیامکی شما عضو باشند، احتمال موفقیت شما در بازاریابی اس‌ام‌اسی بسیار بیشتر خواهد بود. بنابراین حتی اگر شما ۱۰۰ نفر عضو در لیست خود داشته باشید، هیچ اشکالی‌ ندارد. در صورتی‌ که کلیه این ۱۰۰ نفر از نظر کیفی با برند و کمپانی شما سازگار هستند، میتوانند نقش بسیار کلیدی در موفقیت کمپانی شما ایفا کنند.خرید پنل اس ام اس
  6. آیا جدیداً شنیده اید که الگوریتم رتبه بندی گوگل آپدیت شده یا تغییر کرده است؟ خونسرد باشید هیچ مشکلی نیست با رعایت این 3 نکته میتوانید شرایط را مدیریت کرده و به صورت سازنده با تغییرات گوگل برخورد کنید.طراحی سایت تنها حقیقتی که در دنیای سئو وجود دارد، "تغییر" است. در واقع اینطور پیش بینی شده که گوگل الگوریتم هایش را حدود 500 تا 600 بار در سال تغییر میدهد. بسیاری از این تغییرات کوچک و جزئی هستند و اغلب توسط کاربران و وب مسترها مورد توجه قرار نمی گیرند ولی هر چند وقت یکبار گوگل یک آپدیت کلی از الگوریتم هایش را ارائه میکند. در طول 9 سال گذشته شاهد 9 آپدیت کلی در الگوریتم گوگل بوده ایم. دو تا از آخرین آپدیت های گوگل به نام های "Possum" و "پنگوئن 4.0" (منتشر شده در 2 مهر 95) باعث دگرگونی زیادی در جامعه سئو شدند. در طول این سال ها بعد از هر آپدیت گوگل بسیاری از سئوکارها و وب مسترها دچار اضطراب و نگرانی میشدند و نگران افت رتبه سایتشان بودند. ولی دیگر اینطور نیست. امروزه با توجه به 3 نکته ساده میتوانیم از عکس العمل های اشتباه و ایجاد تغییرات ناگهانی بعد از هر آپدیت گوگل جلوگیری کنیم و قدم درست را برای بهبود سئو سایت خود برداریم. 1. دستپاچه نشوید و خونسرد باشید آپدیت های کلی گوگل ممکن است باعث ایجاد کمی استرس در ما شوند ولی حقیقتی که وجود دارد این است که گوگل همیشه تمام جزئیات را در اختیار ما قرار نمیدهد. بنابراین مضطرب شدن و نگرانی راجع به مسئله ای که چیز زیاد و دقیقی راجع به آن نمیدانیم واقعا اتلاف وقت و انرژی است. برای مثال آخرین آپدیت الگوریتم پنگوئن گوگل را در نظر بگیرید. 2. فوراً عکس العمل نشان ندهید بعد از آپدیت شدن الگوریتم گوگل سریعا عکس العمل نشان ندهید و تغییراتی را در سایت خود ایجاد نکنید. کمی صبر کنید و ببینید که آیا این آپدیت و تغییرات اثری بر روی وب سایت شما و رتبه آن میگذارد یا خیر. اگر قوانین سئو را به درستی رعایت کرده باشید، آپدیت شدن الگوریتم ها عموماً تأثیر بدی روی سایت شما نخواهد داشت (حتی ممکن است افزایش رتبه هم داشته باشید). مأموریت گوگل ارائه بهترین پاسخ ها و نتایج به کاربران میباشد. به همین دلیل است که گوگل پیوسته الگوریتم هایش را تغییر میدهد تا وب مسترها را مجبور به ساخت سایت های با کیفیت با محتوای بهتر نماید. در واقع چیزی که گوگل قصد دارد با آن مبارزه کند روش های سئو کلاه سیاه (black-hat) و مطالب هرز و اسپم در سطح وب میباشد. بنابراین بعد از آپدیت شدن الگوریتم های گوگل، قبل از هر کاری به مدت چند روز یا حتی چند هفته صبر کنید و تأثیرش را روی سایتتان ببینید. وضعیت سایتتان را در ابتدای منتشر شدن آپدیت ثبت کنید و بعد از چند هفته آن را با وضعیتتان در حال حاضر مقایسه نمایید. اگر این آپدیت برو روی وضعیت سایت شما تأثیر گذاشته باشد، حال زمان آن است که تغییراتی را ایجاد کنید. 3. منابع معتبر را مطالعه کنید و در صورت نیاز تغییرات را ایجاد کنید خوب حالا که صبر کردید و بعد از مدتی متوجه شدید که سایتتان برای همگام شدن با آپدیت جدید گوگل نیاز به تغییراتی دارد باید این تغییرات را از یک جایی شروع کنید. تشخیص اینکه تغییرات را از کجا شروع کنید معمولاً سخت ترین کار است. تمام اطلاعات در مورد آپدیت مورد نظر را مطالعه کرده و ببینید که هدف اصلی آن آپدیت چه بوده است. البته گاهی اوقات هم گوگل آپدیت های خودش را منتشر نمیکند مانند آپدیت "Possum" که گوگل اصلاً به آن اشاره نکرد و در وبلاگش هم درباره آن چیزی ننوشت ولی تغییراتی که در نتایج محلی یا local ایجاد شده بود کافی بود تا وب مسترها را از وجود تغییری در الگوریتم گوگل مطلع کند.طراحی سایت بنابراین زمانی که گوگل تغییراتی را بدون اطلاع رسانی رسمی انجام میدهد کاری که باید بکنید این است که از نظرات و راهنمایی کارشناسان استفاده کنید. چون کارشناسان باتجربه سئو مطالعه و تحقیق بیشتری در این زمینه دارند و میتوانند راهکارهای بهتری به شما ارائه کنند. نکته مهم این است که در چنین شرایطی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تغییرات ایجاد شده در الگوریتم گوگل فقط باید به سایت های معتبر مراجعه کنید. سایت های بسیاری هستند که روش هایی را پیشنهاد میکنند که در کوتاه مدت ممکن است تأثیرگذار باشد ولی در بلند مدت به سئو سایت شما آسیب خواهند زد. (ما سعی میکنیم با تعقیب مطالب این وب سایت های معتبر به طور مرتب تغییرات سئو را با شما به اشتراک بگذاریم و در سایت خود پوشش دهیم). در ضمن زمانی که تغییراتی در جهت بهبود سئو سایتتان انجام میدهید حتماً توجه داشته باشید که در هر زمان تنها یک تغییر را اعمال کنید تا بتوانید نتایج حاصل از آن تغییر را ارزیابی کرده و تأثیر دقیق آن را ببینید. پس در نتیجه: آپدیت های کلی در الگوریتم های گوگل نگران کننده هستند ولی اگر سئو را به درستی انجام داده باشید مانند تولید محتوای خوب، کاربر پسند و باکیفیت و گرفتن لینک از سایت های معتبر و مرتبط دیگر نیازی به نگرانی نیست. اگر از روش هایی مثل خریدن بک لینک و محتوای کپی استفاده میکنید مراقب گوگل باشید که در تعقیب شماست! زمانی که از تغییرات کلی در الگوریتم های گوگل مطلع میشوید مدتی صبر کنید تا ببینید روی سایت شما چه تأثیری میگذارد و در صورت نیاز به تغییرات این کار را بسیار حساب شده انجام دهید. ما همه فاکتورهایی که گوگل برای رتبه بندی سایت ها در نظر میگیرد را نمیدانیم ولی چیزی که به خوبی میدانیم این است که گوگل به دنبال ارائه بهترین و مرتبط ترین نتایج در کوتاه ترین زمان به کاربران خود میباشد. پس بر روی کاربران خود و نیازهایشان تمرکز کنید، مسلماً نتایج آن را در طول زمان خواهید دید. طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی طراحی فروشگاه اینترنتی
  7. سلسله مراتب ساده و بدون نقص که تنها در سایت های رسپانسیو یافت میشود چیزی است که ربات های گوگل و دیگر موتورهای جستجو به آن اهمیت و اولویت میدهند. به عبارت دیگر طراحی سایت رسپانسیو متشکل از یک URL و کد واحد برای لپ تاپ، موبایل، تبلت و desktop میباشد و باعث افزایش سرعت crawl و رتبه بهتر صفحات میشود. باور داشته باشید یا نه، سئو بیشتر مربوط به تجربه کاربر از سایت شما میباشد و طراحی سایت رسپانسیو یکی از جنبه هایی است که تأثیر مستقیم بر روی تجربه کاربر از سایت دارد و نمی توان از آن چشم پوشی کرد. پس وقت آن فرا رسیده است که برای داشتن سئو بهتر به سمت طراحی سایت های رسپانسیو برویم. به غیر از نرمال سازی ظاهر وب سایت برای نمایش در دستگاه های مختلف، طراحی رسپانسیو فاکتورهایی مانند سایز صفحه نمایش، وضوح پیکسل، کد بهینه سازی شده، کلیک کردن در مقابل لمس کردن و بسیاری عناصر دیگر را نیز مد نظر قرار میدهد. در این مقاله راجع به نحوه تأثیرگذاری طراحی رسپانسیو (responsive) بر روی سئو سایت بحث خواهیم کرد. طراحی سایت رسپانسیو از روش های ذیل باعث بهبود سئو سایت میشود : • گوگل عاشق رسپانسیو و واکنش گرا بودن است ! • افزایش تعامل بیننده • لینک سازی بهتر • کاهش نرخ پرش (bounce rate) • رنکینگ بهتر در جستجو از طریق موبایل • خودداری از دوگانگی و تکرار محتوا در وب • صفحات با سرعت لود بالاتر حال بیایید نگاه دقیق تری به هر یک از گزینه ها بیندازیم : 1. گوگل عاشق رسپانسیو و واکنش گرا بودن است گوگل در حال حاضر طراحی رسپانسیو را پیشنهاد میکند چون هم برای استفاده در موبایل و هم دستگاه های دیگر کناسب میباشد. عدم انجام این کار ممکن است باعث خارج شدن وب سایت از نتایج موتورهای جستجو و رتبه پایین صفحات شود. زمانی که غول اینترنتی ای مانند گوگل که پادشاه بدون تاج موتورهای جستجو میباشد به اهمیت این مسئله اشاره میکند بنابراین وب سایت ها باید آن را رعایت کنند. در طولانی مدت این مسئله به نفع خود وب سایت ها خواهد بود زیرا در رتبه بهتری قرار میگیرند. 2. افزایش تعامل بیننده زمانی که وب سایت در دستگاه های مختلف به درستی نمایش داده شود، کاربران تجربه ای خوب و بدون نقص خواهند داشت. با استفاده از طراحی سایت رسپانسیو (RWD) بازدیدکنندگان به راحتی میتوانند در سایت شما جا به جا شوند. در طراحی رسپانسیو دیگر نیازی به اسکرول یا resize کردن نیست. 3. لینک سازی بهتر زمانی که دو نسخه جداگانه از یک وب سایت برای موبایل و desktop وجود دارد بنابراین دو URL مختلف هم وجود خواهد داشت. لینکی که به نسخه desktop وب سایت شما اشاره میکند دیگر به نسخه موبایل نمی رود. بنابراین رتبه صفحات بسیار تحت تأثیر قرار میگیرد زیرا مجبورید برای هر دو نسخه لینک های جداگانه ایجاد نمایید. زمانی که سایت رسپانسیو است تنها یک URL برای هر دو حالت موبایل و desktop وجود دارد. هر لینکی که به نسخه desktop وب سایت اشاره کند به طور اتوماتیک به نسخه موبایل نیز اشاره خواهد کرد. 4. کاهش نرخ پرش (bounce rate) زمانی که یک سایت غیر رسپانسیو در موبایل باز میشود سایت به طور کامل در صفحه نمایش داده نمی شود. کاربران باید برای رسیدن به لینک های مورد نظر خود در همه جهات سایت را اسکرول کنند. این مسئله باعث خسته شدن کاربر و ترک کردن سایت میشود و در نتیجه نرخ پرش افزایش می یابد. نرخ پرش بالا نشانه ناراضی بودن کاربران از یک وب سایت میباشد و باعث کاهش رتبه سایت در نتایج جستجو میشود. در مقابل، یک سایت رسپانسیو کاربر را به خود جلب میکند و کاربر زمان بیشتری در اینگونه سایت ها می ماند زیرا تمام عناصر طراحی مقیاس پذیر هستند و سایت راهبری مناسبی دارد. این ویژگی باعث افزایش اعتبار وب سایت و در نتیجه رتبه بهتر آن در موتورهای جستجو میشود. 5. رنکینگ بهتر در جستجو از طریق موبایل جستجو در موبایل به همان روش جستجو در وب عمل میکند ولی با این تفاوت که برای گوشی های موبایل بهینه سازی شده است. در زمان به روز رسانی الگوریتم جستجوی موبایل، گوگل اعلام کرد که رسپانسیو بودن سایت ها بر روی رنکینگ در جستجوی موبایل تأثیر دارد. از سال 2015 گوگل تصمیم گرفت که بهینه سازی موبایل را به عنوان یک شاخص برای رتبه بندی وب سایت ها در نظر بگیرد. میزان جستجو از طریق موبایل در حال حاضر دو برابر میزان جستجو از طریق desktop میباشد زیرا کاربران موبایل روز به روز در حال افزایش هستند. افراد جستجو از طریق موبایل را راحتتر از desktop میدانند و به همین دلیل داشتن یک تجربه کاربری خوب در موبایل باعث برگشت کاربر به وب سایت و رتبه بندی بهتر آن در جستجوهای موبایل میشود. 6. خودداری از دوگانگی و تکرار محتوا در وب اگر دو وب سایت جداگانه برای نسخه موبایل و desktop دارید به این معنی است که محتوای شما دوبار در اینترنت تکرار میشود. الگوریتم پاندا در گوگل برای محتوای تکراری جریمه در نظر میگیرد بنابراین طراحی رسپانسیو به رفع این مشکل کمک میکند. 7. صفحات با سرعت لود بالاتر سرعت متوسط لود وب سایت در موبایل 7 ثانیه میباشد. زمانی که دو نسخه از یک سایت وجود دارد، یک درخواست توسط مرورگر موبایل به سرور فرستاده میشود و عملیاتی انجام میشود که نتیجه آن نمایش نسخه موبایل میباشد. ولی در سایت های رسپانسیو نیازی به این عملیات نیست بنابراین سرعت پاسخگویی بسیار بالا میرود. وب سایت هایی که زمان لود شدن صفحاتشان کمتر است از جانب گوگل بیشتر ترجیح داده میشوند. طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی طراحی فروشگاه اینترنتی
  8. site111

    بازاریابی پیامکی برگ برنده ای برای شما

    در دنیای تجارت امروز شیوه های بسیار زیادی به منظور بازاریابی وجود دارد و صاحبین تجارت به راحتی‌ میتوانند هر کدام را که تمایل دارند برای خود برگزینند. اما نکته مهم اینجاست که درست ترین و موثر ترین شیوه کدام است.؟ با توجه به مقالاتی که در زمینه بازاریابی در اختیار قرار دارد و بر اساس تحقیقاتی‌ که اخیرا در این رابطه انجام شده است ما می‌دانیم که بهترین روشی‌ که در حال حاضر شما میتوانید از آن بهره ببرید بازاریابی پیامکی می‌باشد. مسلما ما برای این گفته خود دلیل و مدرک معتبر داریم. در صورتی‌ که شما یک تحقیق بسیار ساده در متر های جستجو به عمل آورید به سادگی‌ متوجه خواهید شد که بازاریابی پیامکی یکی‌ از شیوه های بسیار سریع - ساده و مقرون به صرفه برای برقرارو ارتباط با مشتریان می‌باشد. امر و تحقیقات نشان میدهد که خود مخاطبین ترجیح میدهند که تبلیغات را از طریق پیامک دریافت نمایند و تمایل دارند پیشنهاد های ویژه مربوط به برند مورد علاقه خود را از طریق گوشی موبایل خود دریافت نمایند. از سوی دیگر همانطور که میدانید در تحقیقات بازار مهم ترین مساله خود مشتری و مخاطب شما می‌باشد. حال که شما میدانید خود این افراد چنین تمایلی دارند پس چرا باید از شیوه دیگری برای برقراری ارتباط با آن ها استفاده نمائید. البته در نظر داشته باشید که پیشنهاد ما به شما همیشه این است که از مجموعه ای از شیوه های بازاریابی در کنار یکدیگر استفاده نمائید و به کمک کانال های ارتباطی‌ مختلف بیشترین ارتباط را با مخاطب خود داشته باشید. اما در صورتی‌ که در این مجموعه پیامک انبوه وجود ناداشته باشد مانند آن است که شما یک برگ برنده را از دست بدهید. در صورتی‌ که شما بدانید که چگونه به تعارض صحیح از اس‌ام‌اس گروهی استفاده کنید دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای شما وجود نخواهد دست و شما میتوانید اطمینان حاصل نمائید که رضایت مشتری خود را جلب مینمایید. پنل اس ام اس خرید پنل اس ام اس
  9. بازاریابی پیامکی بسیار دوست داشتنی است! چرا؟ این شیوه به دلیل مقرون به صرفه بودن و سرعت خود توانسته محبوبیت زیادی را در میان صاحبین تجارت به خود اختصاص دهد. این امر تا زمانی می تواند برای شما موثر واقع شود که از آن اشتباه استفاده نکنید. دسترسی داشتن به شماره شخصی افراد موضوع کوچکی نمی باشد. مردم برای حریم خصوصی خود ارزش زیادی قائل می باشند. اما در کنار کلیه توصیه هایی که در بازاریابی پیامکی وجود دارد، ما قصد داریم تا بهترین آن را به شما ارائه دهیم. این مورد خاص به کلیه موارد دیگر غلبه می کند و می تواند آن ها را نیز تحت الشعاع قرار دهد. پیشنهادهای با ارزش ارائه دهید. مسلماً این توصیه می تواند بسیار ساده بنظر آید. حتی ممکن است با خود تصور نمایید که "پیشنهادهایی که ما ارائه می دهیم همه بسیار با ارزش می باشند" ما آیا واقعاً چنین است؟ مسائل مهمی که در این زمینه وجود دارد شامل این موارد هستند: . لیست پیامکی شما چگونه گسترش پیدا می کند؟ . آیا پیشنهاد شما شامل درصد تخفیف می باشد یا یک پیشنهاد رایگان؟ . آیا پیشنهاد شما مطلوب و جالب توجه است؟ حال باید خود را در جای مشتری قرار دهید تا درک کنید این افراد دقیقاً چه می خواهند. در این شیوه تلاش نمایید تا بدون هرگونه پیش داوری قضاوت کنید. بنابراین با قرارداد پیشنهادهای ویژه در محتوای پیامکی خود نه تنها می توانید لیست خود را به خوبی گسترش دهید، بلکه حتی شاهد افزایش فروش و رضایت مشتریان خواهید بود. پنل اس ام اس خرید پنل اس ام اس
  10. طراحی سایت یکی از محبوب ترین تخصص ها در بین جوانان میباشد. این باور وجود دارد که کسانی که دارای دانش کافی در زمینه کامپیوتر و همچنین دارای خلاقیت میباشند میتوانند به راحتی در طراحی سایت پیشرفت کرده و میزان زیادی پول به دست بیاورند. اگر در حال حاضر یک طراح سایت موفق و با تجربه هستید دیگر چیزی نمیتواند شما را متوقف سازد. ولی 99 درصد افراد برای ورود به دنیای طراحی سایت و پیشرفت در آن نیاز به آموزش و یادگیری دارند. با این حال هر کدام از ما میتوانیم یک طراح سایت شویم بدون اینکه اموزش خاصی دیده باشیم. و تمام این مسئله بستگی به شوق و اشتیاق شما برای پیشرفت و بهبود دارد. این مقاله حاوی نکاتی است که با استفاده از آن ها میتوانید در زمینه طراحی سایت پیشرفت کرده و حرفه ای تر عمل نمایید. قبل از ادامه مطلب به چند مزیت اصلی یک طراح سایت اشاره میکنیم : • توانایی کار کردن به صورت آزاد و بدون وابستگی به یک شرکت یا سازمان • تقاضای زیاد در بازار • درآمد بالا • توسعه و پیشرفت مداوم خوب حالا چطور باید طراحی سایت را شروع کنیم ؟ اهدافتان را مشخص کنید در ابتدا باید تخصص مورد نظر خود را انتخاب نمایید. این کار به شما کمک میکند تا ابزار مورد نیاز برای کار خود را بهتر تشخیص دهید. برای مثال، ابزار فوتوشاپ یک ابزار لازم برای هر طراح سایت میباشد در حالی که اگر میخواهید لوگو و آیکون ایجاد کنید باید Adobe Illustrator را یاد بگیرید. آشنایی با HTML/CSS امتیاز بزرگی است. هر چند که اگر فردی را داشته باشید تا سؤالات خود را بپرسید و راهنمایی بگیرید شاید نیازی به یادگیری کدنویسی هم نداشته باشید. دانش خود را از هر راه ممکن بالا ببرید منظور این نیست که حتماً تحصیلات دانشگاهی در این زمینه داشته باشید تنها کافیست هر روز چند ساعت خود را به مطالعه و یادگیری مباحث جدید اختصاص دهید. امروزه کلاس های آنلاین و آفلاین بسیاری برای طراحی سایت وجود دارد. • با شرکت در کلاس های طراحی سایت مفاهیم پایه ای طراحی سایت اینکه چگونه مانند یک طراح سایت فکر کنید، از چه ابزاری و برنامه هایی استفاده کنید و ... را خواهید آموخت. بودن در بین افرادی که با شما همفکر و هم هدف هستند و در یک زمینه مشابه فعالیت میکنند باعث اشتراک گذاری دانش و تجربه و دریافت نظرات و پیشنهادات کارساز میشود. همچنین ممکن است پیشنهاد کار هم دریافت کنید زیرا اکثر استادها شاگردان خوب و با استعداد خود را به کار میگیرند یا به کارفرمایان دیگر معرفی میکنند. مطالعه کتاب های طراحی گرافیک دید بهتر و وسیع تری به شما خواهد داد. مطالب و وبلاگ های افراد خبره در زمینه طراحی سایت را مطالعه کنید زیرا مطالب آن ها ممکن است در هیچ کتابی پیدا نشود. نقاشی کنید نقاشی کشیدن را تمرین کنید حتی اگر هیچ استعداد و تخصصی در این زمینه ندارید. مهارت های نقاشی به طور قابل ملاحظه ای فهمیدن و درک طبیعت طراحی گرافیک را برای شما آسان تر میکنند. اگر نمی توانید نقاشی کنید نگران نباشید شروع کنید بعد از مدتی خودتان متوجه تغییرات خواهید شد. کارهای افراد حرفه ای را بررسی کنید در طول یادگیری و کار خود با افرادی برخورد میکنید که وب سایت های بسیار زیبا و منحصر به فردی را طراحی کرده و بسیار با استعداد هستند، سعی کنید پروژه های این افراد را بررسی کرده و در جایی ذخیره کنید. همچنین تصاویرف برچسب ها و پوسترها خلاقانه هم میتوانند بسیار الهام بخش باشند. سعی کنید برای خود کلکسیونی از اینگونه گرافیک ها تهیه نمایید. فونت ها را بررسی کنید اگر میخواهید کدنویس که همیشه میخواهد ساختار گرافیکی را به شکل درست و با متن درست (فاصله بین خطوط، ساز و ...) از شما تحویل بگیرد، راضی باشد باید به فونت ها توجه کنید. فونت ها با توجه به ویژگی های مختلفشان بسیار متفاوت هستند. تقریباً تمام طراحان سایت با روانشناسی رنگ ها آشنا هستند ولی تنها تعداد کمی از آن ها با روانشناسی فونت آشنا بوده و از آن استفاده میکنند. پروژه های خود را ذخیره کنید شما باید بدانید که پیشرفتتان در طول زمان چقدر بوده است. بنابراین، تمام فایل های اصلی خود را در یک پوشه مخصوص ذخیره کنید. ممکن است در زمانی دیگر به این پوشه مراجعه کنید و برخی کارهای قبلی خود را تکمیل کرده و استفاده کنید. سبک مخصوص خود را داشته باشید هر طراح سایت سبک مخصوص به خود را دارد. آیا تا به حال با دیدن پروژه فردی دیگر احساس کرده اید که دوست دارید تغییراتی در آن ایجاد کنید؟ گرفتن ایده افراد دیگر و تغییر دادن آن ها نوعی تمرین است. این کار را امتحان کنید و سبک مختص به خودتان را کم کم پیدا کنید. یک وب سایت شخصی برای نمایش نمونه کارهایتان ایجاد کنید یکی از مهمترین مسائل در بازار رقابت، تبلیغات میباشد. نمونه کارهای شما معرف شما هستند بنابراین بهترین پروژه های خود را در آن ها قرار دهید. طراحی سایت طراحی وب سایت
  11. به نظر می آید که اکثر افراد با درست بودن این ایده که طراح و توسعه دهنده سایت باید با یکدیگر کار کنند، موافق هستند. ولی بیشتر اوقات این دو جدا از هم کار میکنند در حالی که مشغول کار بر روی یک پروژه واحد هستند. طراح، عناصر، پالت های رنگ و تایپوگرافی را ایجاد میکند در حالی که توسعه دهنده کدنویسی کرده و متریال لازم برای وب سایت را آماده میکند. و این میتواند باعث بروز ناهماهنگی و ناسازگاری بین طراح و توسعه دهنده وب و نهایتاً در خود وب سایت شود. اگر طراحان و توسعه دهندگان وب از ابتدای پروژه تا پایان آن با یکدیگر کار کنند، نتیجه آن پروژه ای منسجم تر با رابط کاربری بهتر و کدهای تمیز خواهد بود. در این حالت دوباره کاری کمتر شده و پروژه در زمان کمتری تکمیل میشود. طراح وب در برابر توسعه دهنده وب در گذشته توسعه دهندگان وب و طراحان وب دو شغل جدا و مجزا بودند. عموماً طراحان وب از نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ و illustrator استفاده میکنند تا شکل ظاهری وب سایت و عناصر را ایجاد نمایند. این ظاهر گرافیکی در مراحل بعد با استفاده از HTML، جاوا اسکریپت، CSS، و دیگر زبان های برنامه نویسی توسط توسعه دهنده وب کدنویسی میشود تا در محیط وب کار کند. با اینکه طراحان وب و توسعه دهندگان وب ممکن است جدا از هم در اتاق های جداگانه یا حتی در کشورهای جداگانه کار کنند ولی هر کدام نیاز به مهارت های یکدیگر دارند تا یک وب سایت را کاملاً ایجاد نمایند. بنابراین آن ها باید با هم کار کنند. مزایای همکاری توسعه دهنده وب و طراح وب بزرگترین دلیل همکاری طراحان و توسعه دهندگان وب، ایجاد یک پروژه وب کامل و جامع میباشد. از ظاهر گرفته تا عملکرد و تا تجربه، زمانی که طراح و توسعه دهنده وب با هم همکاری میکنند پروژه از هر نظر بهتر و کاملتر خواهد شد. و زمانی که صحبت از همکاری طراحان و توسعه دهندگان وب به میان می آید نباید طراحان تعاملی را فراموش کنیم. مزایای دیگری که این همکاری دارد عبارتند از: • وجود چشم های دیگر برای نظارت بر پروژه و پیدا کردن اشتباهات و خطاها • طراحی و همفکری خلاقانه تر • تجربه بهتر و جامع تر، زیرا طراح متوجه میشود که توسعه دهنده قابلیت ایجاد چه چیزهایی را دارد. • محصول نهایی جامع تر که تمام قسمت های آن با هم هماهنگ هستند و عملکرد با ظاهر همخوانی دارد. • طراح یا توسعه دهنده چیزهای بیشتری راجع به فرآیند طراحی یا توسعه یاد میگیرند. • ادغام ایده ها برای داشتن چشم اندازی وسیع تر از آنچه یک پروژه قرار است باشد. • افزایش تمرکز بر روی چشم انداز و اهداف پروژه طراحی معایب همکاری طراح و توسعه دهنده جنبه های منفی چندانی در این زمینه وجود ندارد ولی دو نکته را باید در نظر بگیریم: 1. چنانچه بخواهیم همه در یک زمان در کنار هم کار کنند ممکن است متحمل هزینه هایی شویم به خصوص اگر افراد در مکان های مختلف باشند. در این صورت اگر امکان جمع آوری افراد در یک زمان و مکان را ندارید میتوانید از طریق کنفرانس آنلاین و اشتراک گذاری آنلاین با یکدیگر در ارتباط باشید. 2. گاهی اوقات ممکن است افراد نتوانند با هم کنار بیایند یا به توافق برسند. ولی همه ما افراد بالغی هستیم، درسته؟ پس میتوانیم با این مشکل کنار آمده و آن را حل کنیم. حال که میدانید چرا باید با یک طراح یا توسعه دهنده وب همکاری کنید، چگونه باید آن را عملی کنید؟ این کار با ایجاد یک ارتباط واضح و روشن انجام میشود. طراحان و توسعه دهنده های وب باید ابتدا پروژه را به صورت کلی مدنظر قرار داده و راجع به کلیت پروژه در طول فرآیند و تصمیم گیری ها، فکر کنند. به یاد داشته باشید که برد و باخت هایی در این راه وجود دارد. بهترین کار برای شروع همکاری، دعوت کردن همکارتان به نهار، صرف قهوه و یا پیاده روی میباشد. قبل از اینکه کار را شروع کنید سعی کنید همکارتان را و سبک کاریش را به خوبی بشناسید. درباره کار تیمی خود با یکدیگر صحبت کنید و قوانینی را برای این همکاری تعیین نمایید. هر کسی که در پروژه همکاری دارد باید در زمان های مشخص کارهای خود را با دیگر افراد در پروژه به اشتراک بگذارد تا اطمینان حاصل شود که همه در حال پیشروی و انجام کارهای خود هستند. همواره خوش برخورد باشید و انتقادهای سازنده ارائه کنید و پذیرای انتقادات دیگران هم باشید. و به یاد داشته باشید که در این راه چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت و پذیرای آن ها باشید. 5 نکته برای طراحان وب • تئوری طراحی را به شکلی واضح و ساده توضیح دهید تا توسعه دهندگان راحتتر متوجه شوند. • در زمان طراحی، عناصر تعاملی و نحوه عملکردشان را مدنظر قرار دهید. • کامل و جامع طراحی کنید. انتظار نداشته باشید که توسعه دهنده تکه تکه کدنویسی کند. کلیه عناصر را برای تمام حالات طراحی کنید و آماده داشته باشید. • در طول طراحی از توسعه دهنده کمک بگیرید. مثلا اگر مطمئن نیستید که فونت مورد نظرتان در محیط وب کار میکند یا نه، سؤال کنید. • عناصر طراحی را در فرمت های مناسب وب و با رزولوشن و سایز مناسب برای وب آماده کنید. 5 نکته برای توسعه دهندگان وب • مباحث طراحی را یاد بگیرید. داشتن مقداری دانش تئوری درباره رنگ و تایپوگرافی و حتی زبان ها میتواند بسیار مؤثر باشد. • در مورد کارهایی که میتوانید انجام دهید و کارهایی که قابلیت انجام آن را ندارید آگاه باشید. اگر طراح در حال آماده سازی طراحی است که قابلیت پیاده سازی در وب را ندارد هر چه زودتر او را از این مسئله آگاه کنید. • در طول فرآیند طراحی آماده پاسخگویی سؤالات و راهنمایی کردن طراح باشید. • از همان ابتدا در فرآیند طراحی مشارکت نمایید. سعی کنید با همکاری هم ایده های خلاقانه که متناسب با تجربه کاربری میباشد را ارئه کنید. • یکپارچگی پروژه را در فرآیند توسعه و کدنویسی حفظ کنید. مهارت هایی که همه میتوانند از آن ها بهره ببرند برای کاهش فاصله بین طراحان و توسعه دهندگان وب و ایجاد همکاری بهتر، هر دو طرف باید با زبان یکدیگر آشنا باشند. طراحان و توسعه دهندگان باید شروع به افزایش مهارت های خود نمایند. تمام طراحان یا توسعه دهندگان باید درک و دانش پایه ای در مورد مسائل ذیل داشته باشند: • اصول طراحی از جمله رنگ، فضا و تایپوگرافی • فرمت های تصویر کاربردی و سایزهای مطلوب • دانش سطحی از HTML و CSS • کاربرد فونت های وب • تازه های طراحی و توسعه • درک خواسته ها و نیازهای کاربر • شبکه ها، چارچوب و قاب بندی
  12. به عنوان یک کاربر جدید، ایجاد اولین کمپین بازاریابی پیامکی ممکن است بسیار دشوار بنظر آید. شما احتمالا ایده های بسیار زیادی داشته اید، اما می خواهید مطمئن باشید بازاریابی اس ام اس شما از بهترین متدها پیروی کند. هیچ ترسی به خود راه ندهید. روش های زیادی مورد بررسی قرار گرفته است و چک لیستی ارائه شده که شما می توانید با استفاده از آن پیش از ارسال پیامک های گروهی مرحله های مورد نیاز را در ذهن داشته باشید ک آن را بررسی کنید.خرید پنل اس ام اس 1. پیشنهادهایی که پیشتر در مغازه و یا به صورت آنلاین ارائه داده اید را مرور نمایید. مخاطبین شما تمایل دارند تا از طریق اس ام اس انبوه پیشنهادهای بسیار ویژه ای دریافت کنند. در صورتی که در وب سایت خود پیشنهادهای تخفیفی 10% ارائه می دهید و یا اخیراً پیشنهاد خاصی به صورت چاپی ارسال کرده اید، دوباره آن ها را به صورت پیامکی مورد استفاده قرار ندهید. اس ام اس های شما باید کاملاً منحصر به فرد باشند و مشتریان را بیش از پیش به خود جلب کنند. 2. از خود بپرسید مشتریان در چه زمانی بیش از همه به پیشنهادهای شما بها می دهند؟ همانطور که می دانید ارسال پیامک و پیشنهادها در ساعات مشخص می تواند تاثیرات متفاوتی بر مخاطبین داشته باشد. شما باید در زمینه تحقیقات بازار فعال باشید و رفتارهای مشتریان خود را به صورت مداوم مورد بررسی قرار دهید. اگر شما مخاطبین خود را بشناسید به بهترین شیوه می توانید پیامک هایی ارسال کنید که بیشترین بازده را دارند. 3. در صورتی که پیش تر کمپین پیامکی داشته اید نتایج آن را مورد بررسی قرار دهید. آنالیز کمپین هایی که پیش از این داشته اید کمک بسیار بزرگی به شما خواهد بود. در صورتی که شما بدانید مشتریانتان نسبت به چه مواردی عکس العمل بهتری دارند، بهتری می توانید با آنها ارتباط برقرار نمایید. 4. به منظور یافتن شیوه های جدید برای ترویج سامانه پیامکی خود با همکاران مشورت نمایید. به منظور توسعه لیست خود، باید آن را ترویج دهید. از تراکت های چاپی در مغازه استفاده کنید و یا سامانه پیامکی خود را در شبکه های اجتماعی معرفی نمایید. بررسی کنید که کدام کانال برای تبلیغات وبرقراری ارتباط با مخاطبین بهتر است. همکاران خود را دور هم جمع نمایید و لیستی از بهترین شیوه های ترویج سامانه پیامکی خود تهیه نمایید. هیچ را اشتباهی برای ترویج این لیست وجود ندارد، اما همیشه بهترین و موثرترین شیوه را برگزینید. در صورتی که با دیگر همکاران خود مشورت نمایید می توانید افق های بهتری پیش روی خود مشاهده کنید.
  13. تصور کنید که به سال 1966 برگشته اید و میخواهید یک فروشگاه راه اندازی کنید، یکی از مسائلی که باید به آن فکر کنید ویترین مغازه یا فروشگاهتان میباشد. و حالا 50 سال بعد از آن زمان با فرض اینکه صاحب یک کسب و کار B&M هستید(یعنی شرکتی که وجود خارجی دارد و مکان فیزیکی دارد) همچنان درباره شکل ویترینتان فکر میکنید اما از آنجایی که در سال 2016 هستید یک وب سایت هم دارید. ظاهر وب سایتتان چگونه است؟ در واقع وب سایت یک درگاه مجازی به شرکت و کسب و کارتان میباشد. چطور میتوانید افراد را به آن جذب کنید ؟ زمانی که برنامه و استراتژی مشخصی برای بازاریابی داشته باشید شانس بیشتری برای جذب مشتریان به وب سایت خود خواهید داشت. جهت عملی کردن این استراتژی میتوانید مراحل زیر را دنبال کنید : اهدافتان را مشخص کنید تنها داشتن هدف برای بازاریابی وب سایتتان کافی نیست. بلکه این اهداف باید هوشمند هم باشند. و این هوشمندی یعنی مشخص بودن، قابل دسنرس بودن، مرتبط بودن و زمان دار بودن. • خاص بودن : چه کاری می خواهیم انجام دهیم؟ دلیل انجام آن چیست؟ به چه کسانی برای انجام آن احتیاج داریم؟ چه زمانی آن را انجام خواهیم داد؟ • قابل دسترس بودن : هدفی انتخاب کنید که می دانید توانایی رسیدن به آن را دارید. در واقع بلندپروازی نکیند. • مرتبط بودن : آیا هدفی که انتخاب کرده اید در راستای اهداف کلی شرکت و مرتبط با آن ها میباشد؟ • زمان دار بودن : یک محدوده زمانی برای خود مشخص کنید مثلاً افزایش ترافیک سایت تا آخر سال. اهدافتان را با تیم کاری خود به اشتراک بگذارید تا همه هدف مشخصی را داشته باشند و آن را دنبال کنند. همچنین وجود افراد دیگر باعث میشود تا اگر شما متوجه اشتباهی در روند رسیدن به هدفتان نشدید آن ها متوجه شده و به شما متذکر شوند.طراحی وب سایت تحقیق کنید قبل از شروع بازاریابی وب سایتتان باید تحقیقاتی را در زمینه های زیر انجام دهید : • مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ • این افراد بیشتر وقتشان در چه وب سایت هایی می گذرانند؟ • از چه کلمات کلیدی باید در محتوای سایتتان استفاده کنید ؟ • مخاطبانتان بیشتر چه مطالبی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند و چه نوع سؤالاتی را مطرح میکنند؟ محتوای خود را ایجاد نمایید محتوا یک اصطلاح بسیار کلی و جامع است. و میتواند شامل پست های وبلاگ، اینفوگرافی ها، ویدئو، اسلایدشو، سمینارهای آنلاین (وبینار) و غیره باشد. بنابراین شما گزینه های زیادی برای اشتراک گذاری در طراحی سایت خود دارید که میتواند یک پست جدید در وبلاگ یا امکان دانلود یک کتاب باشد. بخشی از استراتژی بازاریابی شما بستگی به شخصی دارد که محتوا را تولید میکند. این شخص میتواند یک فرد باشد یا یک شرکت بازاریابی. هر کسی که انتخاب میکنید باید اطلاعات کاملی راجع به وب سایت و شاخه کاری شما داشته باشد تا بتواند نوع مخاطبین شما و نیازهایشان را تشخیص داده و به بهترین شکل پیام شما را به آن ها برساند. محتوای خود را ترویج دهید اکنون محتوای خود را تولید کرده اید محتوایی که به مخاطبینتان میگوید که چه تفاوت ها و تمایزهایی دارید و چگونه میتوانید آن ها را کمک کنید. حال زمان آن است که این محتوا را به دست افراد مناسب برسانید. حداقل کاری که باید بکنید این است که هر محتوا و مطلبی که تولید میکنید را در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، لینکدین و گوگل پلاس به اشتراک بگذارید و همچنین سعی کنید ویدئوهای خود را در یوتیوب و عکس هایتان را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.طراحی وب سایت
×