رفتن به مطلب

minajafari

Members
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره minajafari

  • درجه
    Junior Member
  1. minajafari

    کاربرد طراحی Intrinsic

    کاربرد Intrinsic Web Design: ۱- کارهای فنی که با پیشرفت تکنولوژی به وجود می آید. در این مورد تکنیک هایی وجود دارد که بی وسیله طراحان سایت ایجاد می شود و هدف آنها به روز کردن کار طراحان می باشد. کار Intrinsic توسط یک طراحی رابط کاربری به نام Jen Simmons به وجود آمده است. معمولا این نمونه از کارها در ابتدای کارشان اسم خاصی ندارند ولی با فراگیر شدن آن ها و بالا رفتن بحث و جستجو در مورد این کارها، توسط ابداع کننده ی آن روش یا جامعه ی جهانی طراحان، صاحب یک اسم مشخص می شود. در این کار جدید با معرفی ماژول های Flexbox و CSS Grid در CSS شروع شد. مدت ها پیش استفاده از Table برای ایجاد ساختار و چیدمان سایت رایج بود ولی امروز کمتر کسی از آن استفاده میکند. پس از مدتی استفاده از float و به کارگیری دستورهای fixed و absolute برای تعیین موقعیت یک المان در صفحه مورد توجه قرار گرفت که به ما اجازه میدهد نحوه نمایش محتوای صفحه را پیچیده تر و و البته زیباتر طراحی کنیم. ولی امکانات این روش در مقایسه با ماژول های جدید بسیار محدود است. نکته مهم در همه این تکنیک ها استفاده از خلاقیت برای نمایش المان های صفحه در موقعیت های گوناگون بود. در این روش ها هیچ ساختار مشخص و از پیش تعریف شده ای برای جایگیری المان ها از طریق CSS وجود نداشت و این تجربه و دانش طراح سایت بود که در چیدمان صفحه مورد استفاده قرار میگرفت. درباره تکنیک Intrinsic نیز وضع به همین منوال است. این تکنیک با معرفی چهار ماژول Multicolumn ،Flow ،Flex و Grid توانست بسیاری از کدهایی که تا قبل از آن طراحان مجبور بودند به صورت دستی و خلاقانه ایجاد کنند را به صورت آماده در اختیار برنامه نویسان قرار دهد. در نتیجه طراحان دیگر مجبور نیستند تا ساعت ها وقت بگذارند و ریز به ریز کد های سایت را با تفکر خود ایجاد کنند. طراحی سایت intrinsic با Responsive چه تفاوتی دارد؟ یک سایت Responsive شده به این معنی است که در هر پلتفرم با هر سایز هماهنگ باشد. قبل از پیدایش کار Intrinsic ، طراحان سایت از Media Queries استفاده می کردند تا اینکه بالاخره ماژول های Grid و Flex تا حد زیادی کار آن ها را راحت کردند. در روش ریسپانسیو برای طراحی سایت فوق حرفه ای که در همه ی پلتفرم ها بدون مشکل اجرا شود؛ ما ستون بندی های شناور داریم یعنی بخش هایی که عرض آنها با تغییر سایز صفحه تغییر میکند. ولی در طراحی ذاتی با استفاده ازGrid علاوه بر ستون ها می توانیم ردیف ها را نیز مدیریت کرده و محتوا و ابعاد آنها را شناور کنیم. بهترین زمان برای استفاده از تکنیک Intrinsic بهترین زمان برای استفاده از تکنیک Intrinsic چه زمانی است را خود طراح سایت باید نتیجه گیری کند. زیرا این موضوع کاملاً یک امر شخصی است . بوت استرپ ۴: یک حرکت جهانی به سمت طراحی سایت های ذاتی یا intrinsic است.نسخه ۵ کاملا از طراحی ریسپانسیو و استانداردهای آن فاصله گرفته باشد.
  2. نحوه استفاده از آندرلاین یا خط تیره در آدرس سایت بسیار تاثیرگذار است و باید بدانید پس از طراحی سایت و حین درست کردن صفحه های جدید، از کدام یک استفاده کنید. کاربران زیادی پیرامون استفاده یا عدم استفاده از خط تیره در آدرس سایت سوال پرسیده و دوست دارند بدانند در صورت نیاز به جدا کردن عبارت ها درون آدرس اینترنتی یک صفحه خاص می‌بایست به استفاده از خط تیره در آدرس سایت پرداخته و یا از آندرلاین بهره ببرند. در این مطلب قصد داریم بر اساس گفته های مستقیم گوگل به این سوال پاسخ بدهیم. البته در بهترین حالت بهتر است تلاش کنیم آدرس کوتاه و حتی تک قسمتی باشد، اما وقتی می‌دانیم در بیشتر شرایط مثلا در زمان نیاز به آدرس دهی صفحات داخلی انجام این کار ممکن نیست، باید از خط تیره در آدرس سایت استفاده کنیم یا آندرلاین؟ بر اساس اسناد گوگل، این موتور جستجو بهره بردن از خط تیره در آدرس سایت را به جای آندرلاین پیشنهاد می‌کند. به عبارت دیگر، اگر هر جا لازم بود آدرس اینترنتی برای خوانایی بیشتر به چند بخش تقسیم شود، بهتر است از خط تیره در آدرس سایت استفاده کنیم، به جای این که قسمت های مختلف را با استفاده از آندرلاین از هم جدا کنیم. این موضوع نیز دلایل خاص خود را دارد که یکی از آن‌ها افزایش خوانایی مطلب برای کاربران است، وگرنه ربات های موتورهای جستجو در تشخیص هر نوع کاراکتر هیچ مشکلی ندارند. برای کاربران، تمایز کلمه هایی که با استفاده از خط تیره در آدرس سایت جدا شده‌اند، به مراتب در مقایسه با زمان استفاده از آندرلاین بیشتر است. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که طبق گفته های خود گوگل عمل کنید. ربات های موتور جستجوی گوگل در زمان قرار دادن خط تیره در آدرس سایت کلمه های مختلف را از هم تشخیص می‌دهند، به همین دلیل است که همیشه در سئو سایت تاکید می‌شود کلمه های کلیدی را درون آدرس اینترنتی هر صفحه قرار دهید. به عبارت دیگر، یکی از مواردی که توسط ربات ها آنالیز می‌شود، آدرس مطلب و کلمه ها و عبارت های نوشته شده درون آن است، به همین دلیل از قرار دادن عبارت های بی معنی درون یو آر ال خودداری کنید. در غیر این صورت، نه تنها موتورهای جستجو، بلکه کاربران نیز از شما راضی نخواهند بود! وقتی کاربری وارد مطلبی می‌شود، مطمئنا نیم نگاهی به آدرسی آن که درون مرورگر نوشته شده است می‌اندازد. به همین دلیل در صورت مواجهه با یک سری حرف و کلمه در هم، تاثیر بدی پذیرفته و احترامی که به خاطر حرفه‌ای بودن شما برایتان قائل است از بین می‌رود. خط تیره در آدرس سایت همیشه خوب نیست! به دلیلی مشابه، استفاده از خط تیره در آدرس سایت اصلی یعنی صفحه اول پیشنهاد نمی‌شود، هر چند برای جداسازی آدرس صفحه های داخلی می‌بایست از آن استفاده کنیم. کاربران وقتی به دنبال نام وب سایت شما در گوگل هستند، از هیچ حرف اضافه‌ای استفاده نکرده و فقط اسم را وارد می‌کنند. یعنی کمتر کاربری می‌داند و می‌خواهد که آدرس سایت شما را با خط تیره وارد کند. به همین دلیل تا جای ممکن تلاش کنید خط فاصله درون آدرس اصلی وب سایت قرار ندهید. البته همیشه دلیل مدیران برای قرار دادن خط تیره در آدرس سایت عدم توانایی برای یافتن و ثبت آدرس مورد نظرشان نیست، بلکه دلیل آن را باید در تلاش برای افزایش خوانایی آدرس دانست. اما این رفتاری است که متخصصان سئو، مدیران را از انجامش منع می‌کند، چرا که استفاده از خط تیره در آدرس سایت اصلی، یعنی دامین نیم، رفتاری اسپم گونه تلقی می‌شود. به عنوان نمونه شرکتی را در نظر بگیرید که تصمیم دارد وب سایتی با نام Example Web Site ایجاد کند. این شرکت اگر بخواهد به استفاده از خط تیره در آدرس سایت به منظور جدا کردن هر سه کلمه از یکدیگر بپردازد، با آدرس طولانی رو به خواهد شد که اگرچه خوانایی زیادی دارد، اما با این وجود چندان به چشم جذاب نیست. کافی است دو آدرس “example-web-site” و “examplewebsite” را از نظر زیبایی ظاهری با یکدیگر مقایسه کنید. توجه به استفاده یا عدم استفاده از خط تیره در آدرس سایت در راستای بهینه سازی آدرس های اینترنتی سایت اتفاق می‌افتد، اتفاقی که متاسفانه مدیران زیادی به آن توجه ندارند. مدیران اغلب بر روی لینک سازی و لینک گیری از طریق روش هایی همچون تبادل، خرید، رپورتاژ آگهی و این موارد تمرکز داشته و ممکن است با خواندن مطالب اینتن، بر روی تولید محتوای باکیفیت به صورت مستمر نیز متمرکز شده باشند، اما متاسفانه درون مطالبشان به فاکتورهایی همچون استفاده از خط تیره در آدرس سایت توجه نمی‌کنند. در اینجا باید برای افزایش خوانایی، بین تک تک کلمه های یو آر ال فاصله گذاشت، در حالی که توصیه می‌کنیم در دامین نیم از این کار خودداری شود. درون برخی سیستم های مدیریت محتوا همچون وردپرس می‌توان ساختاری مشخص برای آدرس دهی به مطالب مشخص کرد. به این ترتیب در صورت فراموش کردن تنظیم آن به صورت دستی و بهینه، این کار برایتان به صورت خودکار انجام خواهد شد. البته این با شرایطی که کلمه های کلیدی را مرتبط پشت هم با خط تیره در آدرس سایت قرار می‌دهید متفاوت است، اما همچنان در زمان فراموش انجام این کار، از بهم ریخته شدن آدرس جلوگیری می‌کند. در یکی از این روش ها، به عنوان نمونه، در صورت فراموش کردن مشخص کردن تنظیم یو آر ال به صورت دستی، چتد کلمه اول مطلب به وسیله خط تیره در آدرس سایت از هم جدا شده و به عنوان آدرس اینترنتی آن پست تعیین می‌شوند. یک نکته بسیار مهم را باید در اینجا متذکر شویم. ممکن است بعد از انتشار مطلب خود، به نامناسب بودن آدرس اینترنتی به خاطر پی بردن به اهمیت آن از طریق مطالعه این مقاله پی برده و بخواهید آن را عوض کنید. فراموش نکنید تغییر خط تیره در آدرس سایت یا هر کلمه دیگری، تنها زمانی مجاز است که مطلب منتشر نشده است. بعد از انتشار، از آنجایی که ممکن است ربات های گوگل در همین لحظه وارد وب سایت شما شده و مطلب را ایندکس کنند، در صورت تغییر آدرس، دیگر نمی‌توان به آن دسترسی پیدا کرد که امتیازی منفی محسوب می‌شود. به عبارت دیگر، اگر کاربران کلمه های کلیدی مربوط به آن مطلب را در موتور جستجوی گوگل وارد کنند، این پست در نتایج (احتمالا) نشان داده خواهد شد، اما در زمان کلیک بر روی عنوان، به آدرس اینترنتی که نخستین مرتبه برای مطلب تنظیم شده بود ارسال می‌شوند، آدرس که اکنون دیگر صحت ندارد! مواجه شدن با چنین صحنه‌ای، امتیاز بسیار بدی در گوگل برایتان حاصل می‌کند.
  3. بهبود رتبه الکسا یکی از کارهایی است که هر مدیری در ادامه طراحی سایت برای آن تلاش می‌کند. در این مطلب ۵ روش برای بهبود رتبه الکسا عنوان می‌کنیم. کاربران برای پی بردن به ارزش یک وب سایت، زمان و فرصت بررسی کیفیت محتواهای آن، رضایت دیگر کاربران از این وب سایت، تعداد لینک های داده شده به آن و بسیاری دیگر از فاکتورها را نداشته و به همین دلیل است که سیستم رتبه بندی الکسا برایشان بسیار ارزشمند است! به عبارت دیگر، این سیستم به کاربران اجازه می‌دهد به سادگی بر اساس اعدادT وب سایت ها را بررسی کرده و بهتر و بدتر را از بینشان به این شیوه تشخیص بدهند. همین توجه کاربران سبب شده مدیران وب سایت ها نیز تمرکز بسیار ویژه‌ای بر روی بهبود رتبه الکسا داشته باشند. روش های بهبود رتبه الکسا اگرچه ممکن است تمرکز صرف کاربران بر روی رتبه الکسا و نتیجه گیری های آن‌ها تنها بر اساس رتبه این مرجع صحیح نباشد، اما امروز نمی‌توان از اهمیت الکسا و اهمیت بهبود رتبه الکسا چشم پوشی کرد. به همین دلیل یک مدیر خوب نباید از بالا آوردن رتبه وب سایت خود در این مرجع غافل شود. در مطلب قبلی، درباره الکسا اینترنت یعنی شرکت پشتیبان این سرویس صحبت کرده و تاریخچه تاسیس و فعالیت آن را بررسی کردیم. بعد از این مطلب و آموزش ۵ ترفند مهم به منظور بهبود رتبه الکسا بیشتر درباره ارزش این سیستم امتیازدهی و نیاز یا عدم نیاز به سرمایه گذاری در آن صحبت خواهیم کرد. اما چگونه رتبه الکسای خود را بهتر کنیم؟ نصب کردن تولبار الکسا بهبود رتبه الکسا اصلا کار دشواری نیست و دلیل اصلی مخالفان این سیستم نیز همین موضوع است. کافی است تولبار آن را بر روی تمامی مرورگرهای خود نصب کرده و بازدید روزانه از وب ساییتان را فراموش نکنید. همچنین توصیه می‌کنیم این تولبار را بر روی مرورگر وب همه آشنایان و دوستانتان نصب کرده و از آن‌ها بخواهید هر روز به وب سایت شما سر بزنند. دلیل اصرار به این موضوع این است که تولبار سرویس دیتاهای مربوط به فعالیت وب سایت را به سرور ارسال می‌کند. همانطور که متوجه شده‌اید، آمار وب سایت ها در الکسا، تنها بر اساس نحوه رفتار کاربرانی که تولبار آن را بر روی مرورگر خود نصب کرده‌اند تعیین می‌شود! به همین دلیل نظر تعداد بسیار بسیار زیادی از کاربران در این سیستم دخیل نیست. اضافه کردن ویجت الکسا به وب سایت مشکل اینجاست که تعداد بسیار زیادی از کاربران بر روی مرورگر خود این تولبار را نصب نکرده‌اند. همچنین بخش عمده‌ای از بازدیدکنندگان شما با استفاده از دستگاه های موبایل که فاقد تولبار این سرویس هستند، از وب سایت شما بازدید می‌کنند. به همین دلیل برای بهبود رتبه الکسا باید به فکر راهکاری باشید. استفاده از الکسا ویجت مشکل یاد شده را حل می‌کند. الکسا رنک ویجت شبیه به تولبار آن، که تعداد بازدیدهای انجام شده از وب سایت شما را می‌شمرد، کار می‌کند. مقاله پیشنهادی: ثبت سایت در الکسا برای نصب آن به منظور بهبود رتبه الکسا کافی است کد اچ تی ام ال زیر را کپی کرده و آن را در قسمتی از وب سایت، که تمایل دارید ویجت این سرویس در آنجا نمایش داده شود، قرار بدهید. در این کد می‌بایست عبارت “allusefulinfo.com” را با آدرس وب سایت خود جایگزین کنید. <a href=”http://www.alexa.com/siteinfo/allusefulinfo.com”><script type=”text/javascript” src=”http://xslt.alexa.com/site_stats/js/t/a?url=allusefulinfo.com”></script></a> اگر دارای یک وب سایت وردپرسی هستید، کار شما برای بهبود رتبه الکسا از این طریق بسیار ساده‌تر خواهد شد، چرا که کافی است افزونه Alexa Rank Widget را دانلود و نصب کنید. نوشتن محتواهای اورجینال و منحصربه‌فرد هیچ چیز به اندازه محتواهای دست اول، تازه و خاص که در دیگر وب سایت ها پیدا نمی‌شود، برای شعبه مجازی شما خوب نیست. متاسفانه مدیران، برای بهبود رتبه الکسا و همچنین بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، به دنبال روش هایی معجزه آسا و ترفندهایی خاص هستند، در حالی که کلید هر دو موفقیت یاد شده، نوشتن محتوای دست اول است. این موضوع به صورت غیر مستقیم بر روی بهبود رتبه الکسا شما تاثیر خواهد گذاشت، چرا که سبب می‌شود رتبه وب سایت در گوگل بهبود پیدا کرده و از این طریق تعداد بازدیدکنندگان بیشتر شود. این اتفاق، افزایش رتبه الکسا را در پی خواهد داشت. از طرفی دیگر، سایر وب سایت های فعال در زمینه شما به این وب سایت مراجعه کرده و از مطالب آن اقتباس می‌گیرند که این موضوع نیز تاثیر به سزایی در رتبه شما درون الکسا و همچنین خود گوگل دارد. آپدیت کردن وب سایت به صورت مستمر اگر به صورت دائمی به الکسا سر زده باشید، باید بدانید سیستم امتیازدهی آن به صورت روزانه آپدیت می‌شود. به عبارت دیگر، این سرویس به طور دائمی در حال جمع کردن اطلاعات از سرتاسر وب است، پس اگر دست نجنبانید، رتبه‌ای که اکنون در اختیار دارید روز آینده سر جایش نخواهد بود. به همین دلیل باید به صورت مستمر به انتشار پست بپردازید. اگر قرار باشید هفته‌ای یک مرتبه، یک پست هر چند بسیار کیفی، اورجینال و باکیفیت، منتشر کنید، در نهایت راه به جایی نخواهید برد. مقاله پیشنهادی: الکسا اینترنت و سیستم رتبه‌بندی آن را بیشتر بشناسید اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی همانطور که احتمالا متوجه شده‌اید، بهینه سازی رتبه وب سایت در الکسا و همچنین بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو که هر دو مهم ترین خواسته مدیران شرکت ها هستند، ارتباط بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند، به طوری که یک بر روی دیگری تاثیر می‌گذارد. به عبارت ساده، وقتی شما از گوگل ورودی دریافت می‌کنید تعداد بازدیدکنندگان روزانه افزایش پیدا کرده و به همین دلیل بهبود رتبه الکسا نیز حاصل می‌شود. به طور بالعکس، وقتی رتبه الکسای خوبی دارید، کاربران بیشتر به شما توجه کرده و این افزایش بازدید به صورت روزانه توسط کاربران ثابت، توجه گوگل را نیز به خود جلب خواهد کرد. یکی از کلیدی ترین و راهبری ترین روش های بهبود رتبه سایت، که بازدید مستقیم و بهبود رتبه الکسا را نیز در پی خواهد داشت، فعالیت در شبکه های اجتماعی است. وقتی لینکی را به عنوان نمونه درون تلگرام، فیس بوک یا توییتر و دیگر موارد قرار داده و کاربران بر روی آن کلیک می‌کنند، هم رتبه گوگل شما افزایش یافته و هم به خاطر داشتن بازدیدکننده، رتبه الکسا پایین می‌آید.
  4. 5 اشتباه سئو سایت که وب مستر ها انجام می دهند:الگوریتم های موتور های جستجو هر روز تغییر کرده و سیاست های جدیدی در رتبه بندی سایت ها اعمال می کنند. با بروز شدن الگوریتم ها جستجو ها هوشمندتر شده و روش های فیک و تقلبی برای کاهش رتبه سایت در نتایج جستجو ارزش خود را از دست می دهند.در این میان اگرسئو کار خود را با تغییر این الگوریتم ها ، روش های خود را تغییر ندهد پروژه های او محکوم به شکست خواهند بود. در ادامه به بررسی 5 اشتباه سئو که ممکن است افراد انجامشان دهند می پردازیم ، با اینتن همراه باشید. https://inten.asia/wp-content/uploads/2015/03/SEO-Mistakes_Fix_Hero-1024x532.jpg 1- بهینه سازی بیش از حد در سئو سایت Over Optimization یا بهینه سازی بیش از حد سایت زمانی روی می دهد که شما در متن خود بیش از اندازه ی معمول از کلمات کلیدی استفاده کرده باشید.فراموش نکنید که چگالی کلمات کلیدی در داخل متن باید 2تا 5 درصد باشد. در الگوریتم های جدید موتور های جستجو اهمیت بیشتری به بازدیدکنندگان و خوانندگان سایت داده شده است پس علاوه بر موتور های جستجو سایتتان باید برای بازدیدکنندگان نیز بهینه سازی شده باشد. استفاده ی بی مورد از کلمات کلیدی در متاتگ ها ، لیست کردن بی مورد کلمات کلیدی در سایت و پایین بودن کیفیت مطالب سایت از اشتباهات سئو در بهینه سازی سایت و طراحی سایت می باشد. 2- سرعت پایین بارگذاری سایت یکی از چیز هایی که سئو کاران توجه چندانی به آن نمی کنند سرعت لود شدن و بارگذاری سایت می باشد. این مشکل زمانی خود را بیشتر نمایان می کند که سرعت اینترنت کاربران پایین باشد. مسلما سایتی که زمان لود زیادی داشته باشد اصلا برای کاربران مناسب نبوده و موجب کاهش بازدید سایت خواهد شد. استفاده از استاندارد های طراحی سایت و همچنین طراحی سایت بر اساس اصول سئو یکی از راهکار های بهبود سرعت لود سایت می باشد. 3- لینک دهی نامتعادل در داخل مطالب برای سئو سایت لینک های ورودی و خروجی سایت باید کاملا متعادل بوده و بر اساس اصول سئو انجام پذیرد. لینک دهی های نامربوط ، لیست کردن کلمات کلیدی در پایین سایت و لینک دهی به آن ها یکی از راه حل های سئو سایت در زمان های گذشته بود ، ولی اکنون بخاطر تغییر سیاست های موتور های جستجو این عمل نتیجه ی عکس داده و امتیاز منفی برای سایت محسوب می شود. شاید شما در جستجو های خود در اینترنت با سایت هایی مواجه شوید که از این روش برای سئو سایت خود استفاده کرده اند ولی در نتایج ابتدایی موتور های جستجو مشاهده می شوند. سوال که در اینجا مطرح می شود این است که: چرا موتور های جستجو این سایت ها را از ابتدای نتایج جستجو ها حذف نمی کنند؟ جواب در مثبت نگری موتور های جستجو می باشد. گوگل و سایر موتور های جستجو تا جایی که امکان دارد این سایت ها را با دید مثبت نگاه کرده و فرصت جبران خطا ها را به او می دهند. 4- استفاده از روش های فیک و تقلبی در سئو سایت برخی از افرادی که در کار سئو سایت فعالیت دارند از روش های فیک و تقلبی مانند خرید بک لینک استفاده می کنند. این کار شاید در کوتاه مدت نتیجه داده و سایت شما در نتایج ابتدایی صفحات موتور های جستجو نشان داده شود ، ولی پس از گذشت مدت کوتاهی دوباره رتبه ی سایت شما افزایش یافته و هزینه و وقتی که گذاشته بودید به هدر رود. با حساسیت های زیادی که موتور های جستجو بر روی این قضایا نشان داده اند امروزه این روش ها تقریبا کاربردی ندارد، شناسایی یک تیم سئو مناسب برای سئو سایت یکی از نکته هایی است که قبل از هر کاری باید انجام دهید ، یکی از راه ها ی این کار مقایسه ی لیست پروژه های انجام شده ی شرکت ها و نتایج کنونی آن ها در موتور های جستجو می باشد. https://inten.asia/wp-content/uploads/2015/03/most-common-seo-mistakes-xtremerain.jpg 5- عدم بکارگیری Rel=”canonical” در سئو سایت وجود محتوای یکسان با پیوند ها و آدرس های مختلف کار ایندکس سایت را برای موتور های جستجو دشوار می کند. با استفاده از Rel=”canonical” به موتور های جستجو می فهماند که صفحه ای که در آن هستند صفحه ی اصلی سایت نبوده و نباید آن را ایندکس کنند و در عوض صفحه اصلی سایت را با همان عنوان و موضوع ایندکس کنند. برای استفاده از Rel=”canonical” می توان از روش زیر استفاده کرد: Rel:<“a href=”https://inten.asia/seo″ rel=”canonical> تیم تحقیق و توسعه شرکت طراحی سایت و سئو سایت اینتن ، با زیر نظر گرفتن آخرین تغییرات الگوریم موتور های جستجو پروژه های خود را بر اساس آخرین متد سئو و بهینه سازی سایت انجام داده و کارنامه ی خوبی در این رابطه ارائه داده است. با اینتن بروز باشید…
×